ga effe herhalen wat ik ergens anders al enkele dagen geleden neergezet heb.Toen vonden sommige me gefrustreerd.Eens zien of ze dat nog gevinden na het zien van aflevering7
Ja, dat vind ik nog steeds.
Kijk, ik ben het wel met je eens dat er nu jammer genoeg kleurrijke
personen naar huis zijn gegaan en dat er (tot nu toe) redelijk nikszeggende kandidaten overblijven.
Maar de conclusie dat '
heel het programma tot volgende aflevering gewoon bu** sh** was' slaat nergens op.
Ik vond het hele programma tot nu toe buitengewoon boeiend,
met als hoogtepunt het vertrek van voltallig kamp Blauw.
Eigenlijk spreekt het bijna zelfs voor de productie dat er nu redelijk 'saaie' kandidaten overblijven: blijkbaar verandert de productie dus niet de regels om 'interessante' kandidaten erin te houden.
Natuurlijk heeft iedereen kritiek op delen van het programma, bijv. op het feit dat de laatste drie kandidaten voor de finale gekozen werden door de andere 7 finalisten.
Maar als je als deelnemer gaat roepen dat heel het programma bullshit is (zoals jij doet), of dat je wel even 'een boekje' open gaat doen over de productie, zoals iemand anders hier al deed, dat komt buitengewoon gefrustreerd over.
Accepteer je verlies, wees sportief.
Je hebt je zelf opgegeven voor het programma, dus dan heb je de spelregels maar te accepteren ook.
Je kunt er natuurlijk wel van balen; kijk naar bijv. Els/groen draakje en Kimo/Mr Flexible, maar je ziet dat zij zich niet zo overdreven afzetten tegen de productie.