Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 24959 keer)

Offline zeester

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 12-11-2007, 09:59:37 »
De enige die nu nog over is van Team Blauw is Loek, de rest is allemaal ex-Rood.

...en als Loek niet toevallig de proef der slimsten had gewonnen, was er niemand van team blauw meer bij hoor.

Inderdaad, :-X hoe is het toch godske#@ù*`# mogelijk zulke #&@#&* te selecteren?

Ook ik keek vol ongeloof...toen ik er samen met team blauw eruitging, wist ik reeds dat er een aantal van team rood aan opgeven dachten. Het was daarom ook dat ik het zo onrechtvaardig vond dat niemand van ons kamp een tweede kans aangeboden kreeg. Al je dan ziet dat er zoveel onder hen voor de pizza kiezen....jeetje, je weet toch bij je inschrijving dat je meedoet voor 47 dagen eiland. 

Saskia had haar uitverkiezing te danken aan sterk lobby-werk van Muriël en Mieke... :-\\
Flauw dat op zo'n manier de finalisten bepaald worden. Op die manier gaan meer kleurrijke types eruit...

Muriel en Mieke waren vanaf het vertrek al een tandem samen met nog een paar ex Rode kampleden.  West-Vlaams solidariteisgevoel op en top. Muriel was tevens op goede voet met Ingeborg en heel dominant aanwezig in die groep.  Ik was in haar ogen te vlug een gevaarlijke concurrente en werd omwille daarvan niet bij kamp Rood geduld.
Net zoals nu Kristien eruitligt.

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
« Reactie #21 Gepost op: 12-11-2007, 10:25:05 »
The real Robinsons had to leave the island some time ago...

Niét helemaal juist hoor, er zitten er zéker nog op het eiland, maar er zijn wél veel kleurrijke en sterke kandidaten uitgeflikkerd die een plaats bij de laatste 10 echt verdienden en die er wsch ook volledig voor zouden gegaan zijn maar die door omstandigheden de kàns niet hebben gekregen, in plaats van de hele bootladingen die naar het resort worden gebracht omdat ze het niet meer fijn vonden...
Wel leuk om zien: "Kies mij, alsjeblieft!" en een dagje later "Teruggaan? Naar een eiland? Ben je GéK??" ::)

EP, als je dit leest: je nieuwe formule zuigt (weeral), maar dat had je zelf al wel door zeker... ::niet-ok::
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline groen

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 12-11-2007, 11:36:40 »
The real Robinsons had to leave the island some time ago...

Niét helemaal juist hoor, er zitten er zéker nog op het eiland, maar er zijn wél veel kleurrijke en sterke kandidaten uitgeflikkerd die een plaats bij de laatste 10 echt verdienden en die er wsch ook volledig voor zouden gegaan zijn maar die door omstandigheden de kàns niet hebben gekregen, in plaats van de hele bootladingen die naar het resort worden gebracht omdat ze het niet meer fijn vonden...
Wel leuk om zien: "Kies mij, alsjeblieft!" en een dagje later "Teruggaan? Naar een eiland? Ben je GéK??" ::)

ga effe herhalen wat ik ergens anders al enkele dagen geleden neergezet heb.Toen vonden sommige me gefrustreerd.Eens zien of ze dat nog gevinden na het zien van aflevering7:Nu snappen jullie direct dat heel het programma tot volgende aflevering gewoon bu** sh** was.Maakt voor de productie niet uit of jullie nu al zien wie er verder gaat en wie niet.Voor hen ging het allemaal om de laatste tien en sh**zitten ze toch wel opgescheept met een 6 a 7 schaduwfiguren. Toffe mensen zé,maar o zo saai om in beeld te brengen... ::slaap:: ::dom::

EP, als je dit leest: je nieuwe formule zuigt (weeral), maar dat had je zelf al wel door zeker... ::niet-ok::

lukas ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Gizem

• Forumlid
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
« Reactie #23 Gepost op: 12-11-2007, 11:49:54 »
Toffe mensen zé,maar o zo saai om in beeld te brengen... ::slaap:: ::dom::

Misschien zou je toch eens moeten kijken naar de "Gouden Kooi".  ::tandpastasmiley::

Ik geniet nog steeds van deze mensen!
"Jij bent zo mooi anders dan ik"

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #24 Gepost op: 12-11-2007, 12:19:41 »
ga effe herhalen wat ik ergens anders al enkele dagen geleden neergezet heb.Toen vonden sommige me gefrustreerd.

Ik heb toen niet gereageerd, maar wil ik nu wel even doen: je komt nogal zuur en idd gefrustreerd over ;D Ik zit me nu ook suf te piekeren wie jij ook al weer was :-X Iig, snap best best dat het lullig is als je op een bepaald moment naar huis moet en je wilt nog graag blijven, maar dat weet je van te voren ook he?! ;) Da's onderdeel van dit spel.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 12-11-2007, 12:26:16 »
Ben ik nu achterlijk en de enige die het niet snapt? in sommige posts lees ik dat sommige mensen het moeilijk hebben met het feit dat enkel teamleden van rood overblijven.De "touwtrekproef" was toch duidelijk,het verliezende kamp gaat in z'n geheel naar huis. Blauw verliest,dus rood blijft over; da's toch simpel?

Offline groen draakje

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • De rest van je leven begint NU !
« Reactie #26 Gepost op: 12-11-2007, 12:30:11 »
Ben ik nu achterlijk en de enige die het niet snapt? in sommige posts lees ik dat sommige mensen het moeilijk hebben met het feit dat enkel teamleden van rood overblijven.De "touwtrekproef" was toch duidelijk,het verliezende kamp gaat in z'n geheel naar huis. Blauw verliest,dus rood blijft over; da's toch simpel?
Het gaat hier om de 6 ex-blauwe-kampleden. Sinds de balk dus bij rood. Snappie?  ;)

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #27 Gepost op: 12-11-2007, 12:30:42 »

Rood mocht wel 6 sterke Blauwe kampleden in hun kamp opnemen. Die er dus vervolgens weer uitvlogen toen ze zelf nog 3 laatste mensen mochten kiezen ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 12-11-2007, 12:54:34 »
Rood mocht wel 6 sterke Blauwe kampleden in hun kamp opnemen. Die er dus vervolgens weer uitvlogen toen ze zelf nog 3 laatste mensen mochten kiezen ::)
achzo,om te antwoorden op m'n eigen vraag; ja dus  ::dom:: ::dom::  ::)

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 12-11-2007, 17:12:27 »

Nou ja, nieuwe formule. Tot hier dan he.....Vanaf nu wordt t toch weer ongeveer hetzelfde als de vorige seizoenen; verliezerseiland, proeven, etc.
Wel respect voor Frans en Nelleke. Viel me echt tegen hoeveel mensen er maar op de boot stapten!!
De overgebleven groep zijn zeker niet mijn favorieten! De meeste zijn amper in beeld geweest, echt jammer!

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #30 Gepost op: 12-11-2007, 17:56:36 »
Ik baalde er echt van dat er zo weinig mensen op de boot terug stapten, het viel me erg tegen van veel mensen. De dag ervoor wilde iedereen nog mee en nu zijn er 2 mensen gemotiveerd genoeg om te gaan, ::ohno:: viel me zwaar tegen van heel veel mensen. Respect voor Frans en Nelleke!! ::bravo::
Viel me ook erg tegen dat Kristien eruit gestemd werd, leuke meid en erg sterk op de paal ( leek idd alsof ze lag te snurken daar! ) zij kan er ook niks aan doen dat het lot haar koos. Beetje kinderlijk om haar daarom eruit te stemmen, ik had liever Muriel zien vertrekken, vond haar niet erg sympathiek overkomen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline zandstorm

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #31 Gepost op: 12-11-2007, 18:43:59 »

De overgebleven groep zijn zeker niet mijn favorieten! De meeste zijn amper in beeld geweest, echt jammer!

De kandidaten kiezen natuurlijk ook niet zelf de beelden. Ze tonen 50 minuten aflevering van beeldmateriaal van 4 dagen.

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 12-11-2007, 19:53:33 »
Ik krijg steeds meer waardering voor Frans ::ok::
sic transit gloria mundi

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #33 Gepost op: 12-11-2007, 19:54:58 »
Beste Robinsonfans

Vanmiddag zijn er opnames gemaakt voor het programma Jensen. Op de bank zaten deze keer Evi, Nelleke, Marcel en ondergetekende. Deze aflevering wordt vanavond uitgezonden om 22.30 op de RTL 5.
Veel kijkplezier

Greetz Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 12-11-2007, 20:01:17 »
Laat ik Jensen nou net echt vreeselijk vinden ;D
Maar misschien maak ik een uitzondering voor de gelegenheid  ;)
sic transit gloria mundi

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #35 Gepost op: 12-11-2007, 20:04:27 »
ga effe herhalen wat ik ergens anders al enkele dagen geleden neergezet heb.Toen vonden sommige me gefrustreerd.Eens zien of ze dat nog gevinden na het zien van aflevering7
Ja, dat vind ik nog steeds. ::jaja::
Kijk, ik ben het wel met je eens dat er nu jammer genoeg kleurrijke  ::regenboog:: personen naar huis zijn gegaan en dat er (tot nu toe) redelijk nikszeggende kandidaten overblijven. :-\\
Maar de conclusie dat 'heel het programma tot volgende aflevering gewoon bu** sh** was' slaat nergens op. ::ohno:: Ik vond het hele programma tot nu toe buitengewoon boeiend, ::ok:: met als hoogtepunt het vertrek van voltallig kamp Blauw. :D Eigenlijk spreekt het bijna zelfs voor de productie dat er nu redelijk 'saaie' kandidaten overblijven: blijkbaar verandert de productie dus niet de regels om  'interessante' kandidaten erin te houden. ::vergroot::

Natuurlijk heeft iedereen kritiek op delen van het programma, bijv. op het feit dat de laatste drie kandidaten voor de finale gekozen werden door de andere 7 finalisten. :-\\ Maar als je als deelnemer gaat roepen dat heel het programma bullshit is (zoals jij doet), of dat je wel even 'een boekje' open gaat doen over de productie, zoals iemand anders hier al deed, dat komt buitengewoon gefrustreerd over. ::niet-ok::
Accepteer je verlies, wees sportief. :)

Je hebt je zelf opgegeven voor het programma, dus dan heb je de spelregels maar te accepteren ook. ::jaja::
Je kunt er natuurlijk wel van balen; kijk naar bijv. Els/groen draakje en Kimo/Mr Flexible, maar je ziet dat zij zich niet zo overdreven afzetten tegen de productie. ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline groen draakje

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • De rest van je leven begint NU !
« Reactie #36 Gepost op: 12-11-2007, 20:24:04 »
  ::ok::  ::ok::  ::ok::

Offline zandstorm

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #37 Gepost op: 12-11-2007, 20:35:27 »
Seg Frans,

kan je dat Jensen-ding ook volgen op internet of zo? Ik wil het wel graag zien anders!

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #38 Gepost op: 12-11-2007, 20:47:20 »
Seg Frans,

kan je dat Jensen-ding ook volgen op internet of zo? Ik wil het wel graag zien anders!

Hai Mieke,

Ik denk via de site van RTL-5 of op de site uitzending gemist, maar ik denk dat je de meeste kans maakt via de RTL site.
Succes

Groetjes Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 12-11-2007, 20:50:35 »
http://www.rtl.nl/service/gemist/maandag/

Maar kan pas als de uitzending geweest is. Meestal duurt het een dag of wat eer het erop staat.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.