Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 24964 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 7
« Gepost op: 9-11-2007, 21:15:33 »
De echte Robinson-finale begint op zondag 11 november 2007! Dan kiezen de 7 finalisten nog 3 collega' s uit en reizen ze samen naar een nieuw eiland: Rapang. Daar begint de 'traditionele' Expeditie Robinson met de eerste individuele proeven en de eerste eilandraad. Maar de emotionele bagage van de start met 100 Robinsons weegt zwaar: de weg naar een plaats bij de laatste 10 was nog nooit zo beproevend...
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 11-11-2007, 19:44:47 »
Ik ga mijne 40 inch al opwarmen, nog maar iets meer dan een half uurtje!!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline kokosnoot

• Forumlid
  • mjammie!
« Reactie #2 Gepost op: 11-11-2007, 19:45:16 »
bijna... ::joehoe::
.....is het al zondag??.....

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #3 Gepost op: 11-11-2007, 19:50:22 »
Ik heb er zin in. Ik ben héél benieuwd wie er bij de laatste tien gekozen gaan worden en ook naar de vraag wie een 'tweede kans' krijgen.  ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::

;) ;)

Maar ik ben wel serieus benieuwd naar de proeven en natuurlijk naar wie er weggestemd gaat worden. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 11-11-2007, 20:34:58 »
In België is het al weer begonnen en wij moeten nog eventjes een klein uurtje wachten.

Ik heb er echt super veel zin in ::ok:: ::tandpastasmiley:: ::jaja::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 11-11-2007, 22:24:58 »
Nu zijn meerdere leuke kandidaten afgevallen. Jammer.  :(

Hopelijk wordt nu één van die drie weggestemd en niet Kristien.
Sowieso dom van de rest dat ze zo'n groep van drie toegelaten hebben. Ze hadden tactisch gezien niet akkoord moeten gaan met de keuze voor Saskia.  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 11-11-2007, 22:30:08 »
ik vind de reden waarom Kristien eruitgestemd is maar een flauw excuus van de rest.Ze heeft zich toch bewezen tijdens de 1é individuele proef?

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #7 Gepost op: 11-11-2007, 22:43:41 »
ik vind de reden waarom Kristien eruitgestemd is maar een flauw excuus van de rest.Ze heeft zich toch bewezen tijdens de 1é individuele proef?
Ja helemaal gelijk.

Ze heeft zich bewezen, en dan gaan ze nog op haar stemmen. Pffffft. Verder mag Muriël er van mij wel uit, ik vind haar echt heel stom  ::ohno::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 11-11-2007, 22:44:05 »

Misschien omdat het de gemakkelijkste keuze was?  Lekker achter de grote groep aanlopen.
Nog even niks.

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 11-11-2007, 22:46:49 »
Het was een spannende aflevering zeg!!

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 11-11-2007, 22:47:13 »
Wat een slapjanussen zeg die opgevers die naar huis wilden ipv het eiland, ik was zo teruggegaan naar die boot :P

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 11-11-2007, 22:47:26 »
Ja helemaal gelijk.

Ze heeft zich bewezen, en dan gaan ze nog op haar stemmen. Pffffft. Verder mag Muriël er van mij wel uit, ik vind haar echt heel stom  ::ohno::

Inderdaad, vond ik ook een beetje jammer, toch denk ik dat zij uiteindelijk wel geaccepteerd wordt op verliezerseiland.
En ik zag Muriel ook liever gaan.

Offline Miek

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 11-11-2007, 22:51:46 »
Wat een slapjanussen zeg die opgevers die naar huis wilden ipv het eiland, ik was zo teruggegaan naar die boot :P

Nou ja slapjanussen wil ik ze niet noemen maar ik had het van sommigen zeker niet verwacht, even daarvoor er nog voor 200 % voor willen gaan en dan die extra allerlaatste kans laten liggen, ik was echt stomverbaasd!

Offline groen draakje

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • De rest van je leven begint NU !
« Reactie #13 Gepost op: 11-11-2007, 22:51:53 »
IK OOK, IK OOK !!!!  ::jaja::
Ik ben dan ook superjaloers dat IK daar niet zat. VERDORIE!  >:(
Dus alle pizza-eters:  ::niet-ok::
Enne: Frans en Nelleke: chapeaux. Grote klasse allebei  ::ok::  ::ok::  ::ok::

Ik heb trouwens na die eerste proef heel veel respect gekregen voor Lieke en Kristien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vóór die proef zelf ook op Kristien gestemd zou hebben. Want je moet toch op íemand stemmen. Maar na deze proef was ik naar iemand anders geswitchd. Jammer dat de anderen deze knappe prestatie niet beloond hebben.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 11-11-2007, 22:53:46 »
IK OOK, IK OOK !!!!  ::jaja::
Ik ben dan ook superjaloers dat IK daar niet zat. VERDORIE!  >:(
Dus alle pizza-eters:  ::niet-ok::
Enne: Frans en Nelleke: chapeaux. Grote klasse allebei  ::ok::  ::ok::  ::ok::

Helemaal mee eens ja! Alleen jammer dat ze zo bezitterig doen zeg, gewoon ook andere mensen een kans geven als ze op dat eiland komen :)

Offline Miek

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 11-11-2007, 23:13:21 »
Inderdaad, vond ik ook een beetje jammer, toch denk ik dat zij uiteindelijk wel geaccepteerd wordt op verliezerseiland.

Dat mag ik hopen, volgens Ernst werd ze niet bepaald met open armen ontvangen, dat kan natuurlijk wat aangedikt zijn maar zo aan die gezichten te zien was het idd geen warm welkomstcommitee.  ::ohno::

Als dat niet persoonlijk is, dus vanwege aversie die al eerder was ontstaan maar puur en alleen omdat iemand erbij is gekomen op "hun" eiland vind ik dat raar, ze mogen van mening zijn dat zij de oudste rechten hebben en nakomers zich daarom aan hun regels moeten houden maar dat is geen reden om iemand rot te gaan behandelen.

Offline Miek

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 11-11-2007, 23:15:02 »
Helemaal mee eens ja! Alleen jammer dat ze zo bezitterig doen zeg, gewoon ook andere mensen een kans geven als ze op dat eiland komen :)

*high five doet*   ::tandpastasmiley::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #17 Gepost op: 11-11-2007, 23:32:03 »
De enige die nu nog over is van Team Blauw is Loek, de rest is allemaal ex-Rood. Dat lijkt me echt geen toeval, het is gewoon ons kent ons denk ik, vriendjespolitiek, noem het maar! :-\\ En ook op het afvallerseiland - Rood.

Ik hoop dat Loek er een aantal overleeft! ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #18 Gepost op: 11-11-2007, 23:45:00 »

Inderdaad, :-X hoe is het toch godske#@ù*`# mogelijk zulke #&@#&* te selecteren?
MMmmmnneeee, geef mij maaaaar de pizzaaaaa GATVER!!

Proficiat aan Frans en Nelleke!!! ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 12-11-2007, 09:08:20 »
De enige die nu nog over is van Team Blauw is Loek, de rest is allemaal ex-Rood. Dat lijkt me echt geen toeval, het is gewoon ons kent ons denk ik, vriendjespolitiek, noem het maar! :-\\
Saskia had haar uitverkiezing te danken aan sterk lobby-werk van Muriël en Mieke... :-\\
Flauw dat op zo'n manier de finalisten bepaald worden. Op die manier gaan meer kleurrijke types eruit...