Lieke, wat een wijsheid en tact heb jij deze aflevering getoond, richting zowel Vinnie als Willem. Je bent de confrontatie aangegaan met Vinnie, en hebt dus niet alleen achter zijn rug om over hem gesproken (wel jammer dat Willem het gesprek over nam).
Helemaal mee eens, ja.
Ik vond het écht jammer dat je niet verder kwam met die laatste proef. Ik vind je echt geweldig positief overkomen, sociaal ook een hele sterke kandidaat (ik denk daarin wel de sterkste). Vooral doordat je heel eerlijk en open dingen bespreekt, het ook bij jezelf houdt wat bij jou hoort. Mensen ook een kans geeft. Heel mooi.
Wat mij betreft had jij zeker nummer twee verdiend, ik vond je als survivor en sociaal nummer 1 denk ik. En fysiek ook mega goed, indrukwekkend! Maar ja, die Vinni hè....
als hij vrouw was geweest, en jij man.... ach, nou ja laat maar. Gefeliciteerd met deze mooie Robinson, en met hoe ver je bent gekomen!!! En zonder stiekeme spelletjes e.d.
PROFICIAT!!! En ik vond het wel heel lief dat je op Willem had gestemd, vanuit je hart. Was denk ik wel troostend voor Willem.
Hoewel hij op het laatste een beetje liep te draaien, heb je hem daar niet helemaal op afgerekend. Ook weer heel tof van je.