Hoi Nelleke,
Je was inmiddels naar de 2e pagina verhuisd, maar ik sleep je weer naar boven toe.
Ik had bij Frans ook al een stukje geplaatst, maar dat geldt ook voor jou. Dus:
Ik vind het echt super dat je voor het eiland hebt gekozen. Je weet het hé, als ik bij jullie aan tafel had gezeten, had ik zeker weten ook voor het eiland gekozen.
Ik denk dat sommigen die vóór de pizza nog veel respect en aanhangers hadden, daarvan toch een stukje zullen moeten inleveren door hun keuze.
Wat velen zich waarschijnlijk niet goed realiseren, is dat er veel tijd zit tussen het weten dat je niet bij de laatste 10 zit - en dus naar huis toe moet - en het aan de pizza zitten. In die uren hebben mensen een knop omgezet en zich inmiddels verzoend met het afvallen en verheugd op thuis. En dan ineens .... kiezen!
Ik snap heus wel dat niet iedereen die flexibiliteit heeft om dan zo snel weer om te schakelen. Maar ik vind het van de juiste Robinson-inzet getuigen als je dat wel kan.
Ik snap alleen niet dat jullie het de nieuwe afvallers die op het eiland komen, moeilijk gaan maken. (Of in ieder geval niet gemakkelijk.) Zij verdienen toch net zo goed een kans als jullie? Of zie jij dat anders? Ik hoor het dan wel.