Auteur Topic: [Kandidaat] Bart  (gelezen 43470 keer)

Offline kromhout

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • nee zo ben ik niet.
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #120 Gepost op: 6-11-2007, 19:05:34 »
die nacht in het ziekenhuis, ja, daardoor kon ik door met de expeditie.
nee, dat heeft me niet extra geholpen op de balk.
dat was 3 dagen voor de proef met de balk.
ik ben het eens met mensen die zeggen dat "opgelapt" worden vals spelen is, maar ik verzin de regels niet.
 ik mocht doorgaan dus deed ik dat. wist ik eerst ook niet daarom wilde ik helemaal niet van het eiland af. ik heb in het ziekenhuis allemaal formulieren moeten tekenen voor ik weer terug mocht, dat ik vanaf nu voor mijn eigen gezondheid verantwoordelijk was. ik vond het nog niet genoeg daar in het ziekenhuis ik was er niet klaar mee ik vond dat geen manier om te eindigen. absoluut geen spijt dat ik door ben gegaan.

nee, dat heeft me niet "extra" geholpen op de balk.

ik heb mijn hele leven al op bootjes en schepen rond gelopen, ik denk dat dat ook goed op de evenwichts balk mee hielp.

de mensen die ik ken die kijken vinden dat ik inderdaad op tv overkom als in de werelijkheid. ik vind het moeilijk om over mijzelf te oordelen of ik zo werkelijk wel ben, ik denk het wel. ik ben mijzelf gebleven.

mijn hond is een vuilisbakje een 3e hansje uit het asiel.
mengel moesje friesche staby kooiker ofzo.
kilometer vreter.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
« Reactie #121 Gepost op: 6-11-2007, 19:28:12 »
Leuke naam voor een hondje!
Maar nog wat vraagjes als je dat toch leuk vind ;)Hoe heb je de expeditie in zijn algemeen ervaren? Hoe was het om de eerste paar dagen met 100 man op een eiland te zitten? Was je blij dat je in het kamp van Ingeborg zat, nu je gezien hebt hoe het in het blauwe kamp ging? Hoe voelde het om zoveel mensen van de balk af te gooien?
Hoe heb je de nachten ervaren? Heb je veel last van verveling gehad?
Had je problemen met bepaalde kandidaten?
Nou dat was het voor nu wel even denk ik.
Groetjes Ayla ::zwaai::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #122 Gepost op: 6-11-2007, 19:35:01 »
(...) De mensen die ik ken die kijken vinden dat ik inderdaad op tv overkom als in de werelijkheid. ik vind het moeilijk om over mijzelf te oordelen of ik zo werkelijk wel ben, ik denk het wel. ik ben mijzelf gebleven.

::ok::

mijn hond is een vuilisbakje een 3e hansje uit het asiel.
mengel moesje friesche staby kooiker ofzo.

::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline kromhout

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • nee zo ben ik niet.
« Reactie #123 Gepost op: 6-11-2007, 20:25:00 »
Hoe heb je de expeditie in zijn algemeen ervaren? Hoe was het om de eerste paar dagen met 100 man op een eiland te zitten? Was je blij dat je in het kamp van Ingeborg zat, nu je gezien hebt hoe het in het blauwe kamp ging? Hoe voelde het om zoveel mensen van de balk af te gooien?
Hoe heb je de nachten ervaren? Heb je veel last van verveling gehad?
Had je problemen met bepaalde kandidaten?

de eerste dagen heb ik mij prima vermaakt, beetje bouwenm en slepen met baboe. op onderzoek uitgaan naar eten enzo, ik heb me niet veel aangetrokken van de schermutselingen tussen de mensen.
ik heb rasta tim nog wat opweg geholpen maar hij was echt kansloos in het wild.

ik heb ingeborg en rudie opgezocht, en gewoon gezecht dat als ik er in mocht blijven graag in ingeborg haar kamp wilde zitten. ik had allang door dat alle schreeuwerts in kamp blauw gingen.

over dat kussengevecht, ik wist ook niet dat ik er zo goed in zou zijn, toen ik bruno zag dacht ik die MOET eraf. daar wilde ik niet van verliezen, daarna ging het eigelijk makkelijk. tot romein, die viel eerst en toen verloor ik ook mijn evenwicht. vond ik niet jammer, mooi zat zo en romijn was een waardige tegenstander.

de eerste nachten daar waren goed, mooi weer veel sterren. ik lag gewoon op het strand op mijn poncho. met regen zat ik in de poncho.
jlater op kamp noord had ik een hangmatje met een zeiltje zodat ik droog sliep. in het begin wat slecht geslapen daarna alleen maar heel goed.

ik heb geen last van verveling gehad, er was altijd wel wat te doen, veel mensen hebben dingetjes voor hunzelf gemaakt daar om de tijd te doden, ik heb daar op een een of andere manier geen tijd voor gehad. ik kan niet goed zeggen wat ik dan wel deed, tja scharrelen, dingen zoeken. hout zoeken.

ik had geen problemen met kanidaten, ieder heeft zijn eigen karakter daar, al dan niet gemaakt. alleen Frans praatte veel over zichzelf daar kon ik mij wel eens aan storen. maar ach zo is ie nou eenmaal. er werden veel sonfestival liedjes gezongen, dat stoorde me ook, ik ging dan gewoon ergens anders zitten. niet aan geergerd.

kilometer vreter.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #124 Gepost op: 6-11-2007, 20:32:27 »
Heb je nog veel contact met expeditieleden? :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #125 Gepost op: 6-11-2007, 20:36:40 »
okey wel leuk dat je wel je eigen gangetje ging.
Hoe was de tocht met het vlot naar het nieuwe kamp, ik kan me voorstellen als je ziek en zwak bent dat zo'n toch hel moet zijn. Was je verbaasd dat Ingeborg je liet blijven toen ze de helft van haar kamp weg moest sturen? omdat je toch nog ziek was.
Spreek je bepaalde mensen nog vaak of is dat contact wat verwaterd? Wat vond je ervan dat het hele blauwe team weg moest? ik persoonlijk vond het nogal overdreven, ze hadden het net zo goed kunnen halveren.
Hoe had jij het gedaan met die proeven om een plek bij de laatste 10?

Offline kromhout

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • nee zo ben ik niet.
« Reactie #126 Gepost op: 6-11-2007, 21:23:30 »
ik heb geen condakt met andere er leden, behalve via hyves wat.
tja dat vlot, moeilijk, maar ik wilde niet bovenop gaan zitten, dan vallen alle cameramensen je aan...

en die keuze van ingeborg, dat is een beetje verdraait, de meesten waren al niet zo gemotiveerd meer, ja een paar nog wel maar daar is een heel drama van gemaakt. dat team blouw weg moest vond ik wel mooi, alleen jammer voor de mensen die daar nog een goede kans maakten, maarja die hadden dan ook uitgekozen kunnen worden als ze zo goed waren...

bij de proeven van de laatste tien heb ik het wel redelijk gedaan dat met die stenen was erg zwaar, maar ik was dan ook duidelijk niet de sterkste.
die puzzel had ik ook zo af maar we moesen ook een reeks cijfers onthouden en in heb dyscalculie (reken dysleksie) en scoorde waardeloos.

kilometer vreter.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #127 Gepost op: 6-11-2007, 23:06:04 »
was je in de afgelopen aflevering alweer helemaal opgeknapt of was je nog wel wat zwak? Wat vond je van de testen die ze hadden gemaakt voor de finalisten?
Waren er veel jaloerse mensen toen Kristien haar plek gekregen had? was jij daar een van?
was jij een van de mensen die de kippen geslacht hadden, en smaakte ze lekker?
ik ga naar mijn bedje. Ajuus ::zwaai:: ik hoop dat je het haalt bart!

Offline kromhout

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • nee zo ben ik niet.
« Reactie #128 Gepost op: 6-11-2007, 23:31:14 »
was je in de afgelopen aflevering alweer helemaal opgeknapt of was je nog wel wat zwak? Wat vond je van de testen die ze hadden gemaakt voor de finalisten?
Waren er veel jaloerse mensen toen Kristien haar plek gekregen had? was jij daar een van?
was jij een van de mensen die de kippen geslacht hadden, en smaakte ze lekker?
ik ga naar mijn bedje. Ajuus ::zwaai:: ik hoop dat je het haalt bart!
ja ik was in die aflevering weer helemaal beter. voelde me weer topfit(naar omstandigheden...)
ik vond de testen waardeloos maar om te klagen vind ik onzin want ik heb me er niet mee bemoeit.

de laatste 2 kipjes zijn wel door mijn mes gekeeld, maar ik heb ze alleen opgegeten.
dat was zeker lekker, voor dat ik naar de expeditie ging at ik geen kip en vis, om dat ik het niet lustte, daar ben ik nu wel overheen.
kilometer vreter.

Offline mosdiertje

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #129 Gepost op: 7-11-2007, 12:02:06 »
 ::zwaai::
Hey Bart, heb jij een kraakpand met internetaansluiting?
Ik mis het eiland enorm, voor het ogenblik vooral die aangename temperaturen. Ik eet nog steeds voornamelijk vis en rijst en kippesoep. Zo raak ik nooit op mijn oorspronkelijk gewicht ::rofl::

Offline kromhout

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • nee zo ben ik niet.
« Reactie #130 Gepost op: 7-11-2007, 13:33:22 »
::zwaai::
Hey Bart, heb jij een kraakpand met internetaansluiting?
Ik mis het eiland enorm, voor het ogenblik vooral die aangename temperaturen. Ik eet nog steeds voornamelijk vis en rijst en kippesoep. Zo raak ik nooit op mijn oorspronkelijk gewicht ::rofl::

ik ben heel blij eens wat van jou te horen, we hebben nog veel te bespreken.
 jawel, ik heb netjes internet hier!
 Ik mis het ook, maar ik kan het hier goed heet stoken met mijn kachel en ik ga waarschijnlijk begin volgend jaar naar indonesie, werken. ik eet wel weer normaal, maar niet zo kieskeurig meer, ook vis en kip...
nniet veel tijd nu moet zo weg. we spreken elkaar nog wel.
groeten bart.
kilometer vreter.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #131 Gepost op: 7-11-2007, 15:13:28 »
Citaat
en slepen met baboe

nou nou Bart, dat is niet zo vrouwvriendelijk. of vond baboe dat goed??
niet meer doen als je volgend jaar naar indonesie gaat hoor!!
(baboe of babu is in het indonesisch (en in het maleis ook) kindermeisje)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline demanvan

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 11-11-2007, 13:24:36 »
nee, dat heeft me niet "extra" geholpen op de balk.

Ik dacht dat je doordat je ging slapen op advies van een van je kampgenoten dat je zo opgeknapt was!
Vond het al zo'n mooi verloop!
Echte samenwerking, zoals ik het zie, of teamspirit, maar dat zit over de hele lijn wel in jouw kamp zoals het er uitzag!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #133 Gepost op: 12-11-2007, 00:48:43 »
Valt me eigenlijk wel van je tegen dat je niet doorging Bart!
Had het wel van je verwacht.
 ::niet-ok::

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #134 Gepost op: 12-11-2007, 00:53:36 »
Ik vind het ook wel tegenvallen ja :(
First you go backwards, but then forwards again

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #135 Gepost op: 12-11-2007, 00:56:41 »
 ::niet-ok:: ::niet-ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline kromhout

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • nee zo ben ik niet.
« Reactie #136 Gepost op: 12-11-2007, 01:10:29 »
tjah, als haar op mijn hoofd nu............. :-[

maarja gaa dr maar staan daar. de persoon waar je zooveel moeite in gestoken hebt niet aan te ergeren, die voor zijn beurt zei dat ie door ging.. voor mij no more, ik had op dat moment er genoeg van, nu denk je daar anders over. zwak? ja mischien. maar ik ben nog steeds wel tevreden.
ik heb daar een hoop geleerd, en kan dat goed gebruiken in de toekomst.
soms grijp je kansen , soms laat je ze voorbij gaan om betere kansen af te wachten, die heb ik thuis ook gekregen.

het was een mooie tijd daar.

wat vielen mij de afvallers tegen, na de pizza zeg. jeezus.

toeristen.

DAN merk je wat de ware aard van zommige mensen is.
Frits, own you one!

x Bart
kilometer vreter.

Ocampa

• Gast
« Reactie #137 Gepost op: 12-11-2007, 01:22:21 »
wat vielen mij de afvallers tegen, na de pizza zeg. jeezus.

toeristen.

DAN merk je wat de ware aard van zommige mensen is.
Frits, own you one!

x Bart

Huh? Hoezo?

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 13-11-2007, 00:20:33 »
Ik snap er allemaal weinig van, wat die toeristenopmerking betreft. Wie A zegt, moet ook B zeggen, Bart. Of anders helemaal niks, da's misschien ook wel zo chic eigenlijk.
« Laatst bewerkt op: 13-11-2007, 01:16:06 door Narya »

Offline Gizem

• Forumlid
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
« Reactie #139 Gepost op: 13-11-2007, 08:58:08 »
Ik snap er allemaal weinig van, wat die toeristenopmerking betreft. Wie A zegt, moet ook B zeggen, Bart. Of anders helemaal niks, da's misschien ook wel zo chic eigenlijk.

Ik denk dat Bart bedoelt, dat de afvallers na het eten van de pizza echt de toerist gingen uithangen.
Correct me if I'm wrong!  :)
"Jij bent zo mooi anders dan ik"