Hoe heb je de expeditie in zijn algemeen ervaren? Hoe was het om de eerste paar dagen met 100 man op een eiland te zitten? Was je blij dat je in het kamp van Ingeborg zat, nu je gezien hebt hoe het in het blauwe kamp ging? Hoe voelde het om zoveel mensen van de balk af te gooien?
Hoe heb je de nachten ervaren? Heb je veel last van verveling gehad?
Had je problemen met bepaalde kandidaten?
de eerste dagen heb ik mij prima vermaakt, beetje bouwenm en slepen met baboe. op onderzoek uitgaan naar eten enzo, ik heb me niet veel aangetrokken van de schermutselingen tussen de mensen.
ik heb rasta tim nog wat opweg geholpen maar hij was echt kansloos in het wild.
ik heb ingeborg en rudie opgezocht, en gewoon gezecht dat als ik er in mocht blijven graag in ingeborg haar kamp wilde zitten. ik had allang door dat alle schreeuwerts in kamp blauw gingen.
over dat kussengevecht, ik wist ook niet dat ik er zo goed in zou zijn, toen ik bruno zag dacht ik die MOET eraf. daar wilde ik niet van verliezen, daarna ging het eigelijk makkelijk. tot romein, die viel eerst en toen verloor ik ook mijn evenwicht. vond ik niet jammer, mooi zat zo en romijn was een waardige tegenstander.
de eerste nachten daar waren goed, mooi weer veel sterren. ik lag gewoon op het strand op mijn poncho. met regen zat ik in de poncho.
jlater op kamp noord had ik een hangmatje met een zeiltje zodat ik droog sliep. in het begin wat slecht geslapen daarna alleen maar heel goed.
ik heb geen last van verveling gehad, er was altijd wel wat te doen, veel mensen hebben dingetjes voor hunzelf gemaakt daar om de tijd te doden, ik heb daar op een een of andere manier geen tijd voor gehad. ik kan niet goed zeggen wat ik dan wel deed, tja scharrelen, dingen zoeken. hout zoeken.
ik had geen problemen met kanidaten, ieder heeft zijn eigen karakter daar, al dan niet gemaakt. alleen Frans praatte veel over zichzelf daar kon ik mij wel eens aan storen. maar ach zo is ie nou eenmaal. er werden veel sonfestival liedjes gezongen, dat stoorde me ook, ik ging dan gewoon ergens anders zitten. niet aan geergerd.