Omdat ie 1 proef voor zijn team heeft gewonnen is ie opeens favoriet? Ik vind het allemaal een beetje over één nacht ijs gaan heel eerlijk gezegd.
Zoals ook al naar voren kwam in de aflevering... Niet toe willen geven dat je ziek bent, vind ik niet zo slim heel eerlijk gezegd. Daarmee doe je jezelf tekort en misschien je team ook wel. Het liep nu allemaal goed af voor hem, maar wat als hij de proef verprutst had juist omdat hij niet zoveel kracht of energie had gehad bij een andere proef? Dan waren er vat heel wat minder positieve reacties geweest.
Niet alleen vanweg de proef hoor
Het ging me meer om de redeneringen en verklaringen van hem, bovendien kwam hij deze keer eens uitgebreid aan het woord/in het beeld en dat bevalt me wel...
MI gaf hij wel toe dat hij ziek was, maar zolang het ging, ging hij door. Bovendien heeft hij het volgens mij rustig aan gedaan en is hij langzaam weer op krachten gekomen (hij ging ook uitgebreid rusten voor de proef).
En ALS dit dan dat.... Tja, hij HEEFT de proef niet verprutst, dus dat vind ik een non-discussie!