Hallo Irma
Geweldig dat je hier je verhaal doet. Daar zat ik (zaten we?) nu op te wachten, dit soort toelichting en achtergrondinfo. Super, dank je wel
Idd begrijp ik jou en de anderen nu beter. Ik kan me ook niet voorstellen hoe het er in zo'n grote groep aan toe gaat.
Bij veel realityprogramma's lopen er aardig wat haantjes rond als ik het zo op tv zie. (Met haantjes bedoel ik dus mensen die vooral meedoen om zich (op tv) te profileren). En als er 100 mensen zijn, zullen die haantjes goed hun best moeten doen om op te vallen. Dat zal de discussie's alleen maar opvoeren: je moet als haantje natuurlijk wel altijd mening laten horen. Dat bevordert de sfeer vast niet!
Kun je nog wat meer over de andere/positieve dingen vertellen?
Nog nooit zo lekker geslapen zei je: had jij geen last van zandvlooien dan?
Wie waren jouw vrienden daar? Heb jij gehoord hoe het verder is verlopen (vertel het ons dan alsjeblieft niet he!) of moet jij ook de uitzendingen afwachten?
Ben jij ook teleurgesteld in het knip en plak werk van de redactie?
Was het echt zo moeilijk om vissen te vangen? Toch bleef je het enthousiast doen?
Waren er nog leuke discussies, die niet zijn uitgezonden? Of andere leuke verhalen en voorvallen?
Sorry voor de vele vragen, maar ik vind het echt geweldig dat er een oud-kandidaat is die toelichting geeft (en niet alleen maar zegt 'je kunt het niet weten want je was er niet bij'. Vragen die je niet kunt of wilt beantwoorden, mag je gewoon overslaan hoor!