En sleeve, hoe was et nu om mee te doen.
En (als je dat wilt ) wat voor een brief heb je geschreven toen je je aanmelde
iemand zei tegen me dat je zo extravagant over moet komen. Is dat zo??
Groetjes Blesses
ps. jammer hoor dat je eruit ligt, maar toch heb je van het avontuur kunnen proeven he.
Hoe was het nu om mee te doen? Tja, dat is niet zomaar in een aantal woorden te omschrijven....
Als ik deze week tijd heb zal ik proberen mijn ervaring hier voor jullie op te schrijven...
Over mijn aanmelding... daar kan ik je geen advies over geven. Ik weet namelijk ook niet wat wel of wat niet werkt. Bij mij is het uiteraard wel duidelijk dat ik mee mocht doen omdat ik hier en daar een tattoo heb, tenminste, daar ga ik zelf van uit. Maar dat zal niet de enige reden zijn aangezien ik me al eerder heb aangemeld (het jaar hiervoor) en toen niet mee mocht (wel selectiegesprek gehad... samen met Saron... héééél gezellig).
Ik heb eerder inderdaad gezegd dat ik hiervoor mijn tattoos had laten zetten, maar hopelijk was het duidelijk dat dat een grapje was
"
Als je rondkijkt bij de foto's van de kandidaten zie je vanzelf dat maar enkelen 'extravagant' overkomen.....
In principe kan je aan de verscheidenheid aan kandidaten al zien dat ze niet op zoek zijn naar een bepaalde persoon. Ze zoeken allerlei verschillende mensen die met elkaar een goede combinatie zijn. De enige tip die ik je dus kan geven is gewoon een brief schrijven met een GOEDE EN DUIDELIJKE motivatie en hopen dat jij toevallig net degene bent waar ze naar op zoek zijn.
Waarom wil je eigenlijk zo graag meedoen?