Vind je? Ik vind de niet-geile meestal toch leuker! Geef mij maar een expeditie zonder die mooie smoeltjes met gestroomlijnde billen en mét lelijke, doorgewinterde, intelligente, stoere, doortastende mannen en vrouwen met verweerde koppen. Dat vind ik nou mooi!
De types die jij noemt hebben dan blijkbaar ook een vorm van 'camera-geilheid' zoals Filien dat zo negatief noemt, anders geef je je namelijk niet voor een tv-programma op. Dat geldt dus voor alle mensen die op tv verschijnen. Daarom vind ik het onzin als er afgeven wordt op de mensen die nu veel in beeld komen, door te zeggen dat ze 'camera-geil' zijn. Laat ik het eens anders zeggen: Als alle ER-deelnemers bang voor de camera waren, dan werd het enorm saai.
Nee hoor, ik ben alleen die soap-smoelen zat!
...welke soap-smoelen? Waar heb je het over? Veroordeel je nu alle deelnemers die er toevallig niet uitzien als oermensen 'met verweerde koppen'?
wel dan zul je toch een ander programma moeten zoeken want geloof me, EP en de productie(EP=productie)waren alleen uit op soap-smoelen,niet meer en niet minder...pech dat ze uiteindelijk voor 75% met de schaduwfiguren bleven zitten. Pech voor hen hé, want allemaal ongelofelijk toffe mensen ,maar voor hét programma weer een reden om alles te gaan knippen en plakken zoals het einde van aflevering drie.
Pffff, weer een gefrustreerde deelnemer...
Had je niet van tevoren kunnen bedenken dat op tv alleen de meest spectaculaire dingen worden uitgezonden? Heb je geen vorige expedities gezien? Of dacht je echt dat de uitzendingen toen wel een perfecte, evenwichtige afspiegeling waren van wat er op het eiland gebeurde?
Het spijt me zeer, maar ik vind het behoorlijk naief als deelnemers nu boos worden op de programmamakers omdat er vooral op sensatie gefocused wordt...
Zou het interessant voor ons kijkers zijn als we alleen maar te zien kregen hoe er vrolijk liedjes werden gezongen rondom het kampvuur?