Auteur Topic: [Kandidaat] Kimo  (gelezen 39162 keer)

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kimo
« Reactie #80 Gepost op: 4-11-2007, 22:24:18 »
Waarom had je dan een boek nodig?

::rofl::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 6-11-2007, 23:15:38 »
 ::rofl:: Jullie zijn echt te grappig  :P wanneer krijgen we een voorstelling? Misschien ook een goed idee voor jullie om een boek te schrijven?.. Kimo en Tim op het onbewoonde eiland  8)
I'm a real big goblin..

Offline MrFlexible

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #82 Gepost op: 7-11-2007, 09:18:07 »
::rofl:: Jullie zijn echt te grappig  :P wanneer krijgen we een voorstelling? Misschien ook een goed idee voor jullie om een boek te schrijven?.. Kimo en Tim op het onbewoonde eiland  8)

Achter de schermen wordt daar al hard aan gewerkt! We zijn er alleen nog niet uit of het inderdaad een boek of een toneelvoorstelling wordt. Voorlopige titel: 'De im in jezelf'

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 7-11-2007, 09:29:12 »
Oei, dat betekent dus een hevige kibbelpartij achter de schermen? Wie is er voor het boek, wie voor het toneel? Laat ons eens meegenieten!  ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #84 Gepost op: 7-11-2007, 10:30:07 »
Een talkshow zou ook wel een goed idee zijn.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MrFlexible

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #85 Gepost op: 7-11-2007, 12:04:38 »
Oei, dat betekent dus een hevige kibbelpartij achter de schermen? Wie is er voor het boek, wie voor het toneel? Laat ons eens meegenieten!  ::rofl::

Kibbelpartij? We zijn mannen, die discuteren er heftig op los. Bij onze laatste bijeenkomst is er meer glas gesneuveld dan maatschappelijk geaccepeerd wordt.
Uiteraard komt er ook een film op basis van het boek, volgens Tim op basis van het toneelstuk, maar er zijn nog glazen over...

Offline tdcg

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #86 Gepost op: 7-11-2007, 18:54:54 »
Kibbelpartij? We zijn mannen, die discuteren er heftig op los. Bij onze laatste bijeenkomst is er meer glas gesneuveld dan maatschappelijk geaccepeerd wordt.
Uiteraard komt er ook een film op basis van het boek, volgens Tim op basis van het toneelstuk, maar er zijn nog glazen over...

Een van de weinige punten waar Kimo gelijk in heeft. Mannen discuteren inderdaad en altijd op inhoudelijk vlak! Verder heeft die mafkees nergens gelijk in, misschien in hoeveel magen een koe heeft, wat zei je ook al weer kimo, zeven?! Loser! Dat noemt zich dan een wiskundeleraar, die kan niet eens tellen tot vier!
Nee, neem dan de psycholoog, de allesweter, die weet wel raad met dat soort eenvoudige probleemstellingen. Ik zal je zeggen kimo, ik ben de beroerdste niet! Bij deze nodig ik je uit om a.s. zondag de aflevering van ER te komen kijken waar ik nog inzit en jij niet natuurlijk, want jij hebt immers al lang verloren, en dan zal ik je leren tellen, in ieder geval tot zeven, en misschien leer ik je nog wel iets over het leven of iets daaromtrent, ik heb immers een hoop levenservaring. Oh, en tot slot, want ik sluit een betoog altijd goed af: ga fietsen (op je fietsplanfiets)!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 7-11-2007, 20:33:16 »
Een van de weinige punten waar Kimo gelijk in heeft. Mannen discuteren inderdaad en altijd op inhoudelijk vlak! Verder heeft die mafkees nergens gelijk in, misschien in hoeveel magen een koe heeft, wat zei je ook al weer kimo, zeven?! Loser! Dat noemt zich dan een wiskundeleraar, die kan niet eens tellen tot vier!
Nee, neem dan de psycholoog, de allesweter, die weet wel raad met dat soort eenvoudige probleemstellingen. Ik zal je zeggen kimo, ik ben de beroerdste niet! Bij deze nodig ik je uit om a.s. zondag de aflevering van ER te komen kijken waar ik nog inzit en jij niet natuurlijk, want jij hebt immers al lang verloren, en dan zal ik je leren tellen, in ieder geval tot zeven, en misschien leer ik je nog wel iets over het leven of iets daaromtrent, ik heb immers een hoop levenservaring. Oh, en tot slot, want ik sluit een betoog altijd goed af: ga fietsen (op je fietsplanfiets)!

En daarom was een postbode de slimste man  ::rofl::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 7-11-2007, 21:10:04 »
Tim en Kimo moeten de Gouden Kooi in. :D

Offline groen draakje

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • De rest van je leven begint NU !
« Reactie #89 Gepost op: 7-11-2007, 22:10:07 »
Tim en Kimo moeten de Gouden Kooi in. :D
::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

Offline MrFlexible

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #90 Gepost op: 7-11-2007, 22:36:39 »

Als je goed luistert hoor je Rudi 'zeven' zeggen op de vraag van de magen. Als je goed luistert hoor je 'waaris KiMo?' als er een piramidepuzzel is.
Als je goed leest begrijp je dat Tim een ziekelijk jaloers knulletje is die juist wel de beroerdste is. Waarom mag ik gaan fietsen, omdat hij op zijn aftandse omafiets (jawel! een omafiets! Verklaart de zogenaamde 'levenservaring', waarmee hij overigens plagiaat pleegt, want dat was weer een argumenteneigendom van ons aller Bruno de echte Robinson die de dupe is geworden van gekonkel binnen de productie, maar dat is weer een ander topic!)

Ik pak de handschoen op en kom zondag bij je kijken. Ik wil je gezicht enorm graag zien als ze weer op landelijke tv vermelden dat je niets doet en niets bijdraagt op het eiland. Ik zal vast mijn eigen borrelnootjes meenemen en verwacht mijn eigen drinken in te moeten schenken!

Let's get it on!

Offline tdcg

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #91 Gepost op: 7-11-2007, 22:39:51 »
Reken er maar op dat je ook míjn drinken zult moeten inschenken, quasi-mathematicus!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #92 Gepost op: 8-11-2007, 13:50:51 »
 ::rofl::

(help!!waar heb ik die tena-ladies gelaten??)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline kokosnoot

• Forumlid
  • mjammie!
« Reactie #93 Gepost op: 8-11-2007, 14:22:25 »

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

hahahahahhahahahhhahahahahahahahahahahahahahahha
.....is het al zondag??.....

Offline MrFlexible

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #94 Gepost op: 8-11-2007, 16:15:18 »

Tim heeft verloren van de postbode, ik was al niet meer ter plaatse.  ;D

(N.B. ik gun het niemand meer dan Loek om bij de laatste 10 te zitten!)

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 8-11-2007, 16:19:47 »

Niets ten kwade van Loek, ik weet dat beroep niet alles zegt over intelligentie.

Maar Tim had daar de kans om te bewijzen dat hij de slimste was in ieder geval. Hoorde ik ze daar ook niet iets roepen over Kimo?  :)

Offline RobinsonFrits

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #96 Gepost op: 8-11-2007, 16:20:42 »

auch - that hurts

Offline MrFlexible

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #97 Gepost op: 8-11-2007, 16:32:16 »
auch - that hurts

Ik bedoel natuurlijk Frits! Ik heb jullie op dat eiland continue door elkaar gehaald! ;)

Offline tdcg

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #98 Gepost op: 8-11-2007, 19:12:44 »
Loek was de slimste, no doubt about that!
Hij heeft eerlijk gewonnen en daarmee basta, kimo!

Offline MrFlexible

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #99 Gepost op: 8-11-2007, 19:21:43 »
Loek was de slimste, no doubt about that!
Hij heeft eerlijk gewonnen en daarmee basta, kimo!

Slimmer als jou! Get a life and deal with it pseudopsycho!