Kibbelpartij? We zijn mannen, die discuteren er heftig op los. Bij onze laatste bijeenkomst is er meer glas gesneuveld dan maatschappelijk geaccepeerd wordt.
Uiteraard komt er ook een film op basis van het boek, volgens Tim op basis van het toneelstuk, maar er zijn nog glazen over...
Een van de weinige punten waar Kimo gelijk in heeft. Mannen discuteren inderdaad en altijd op inhoudelijk vlak! Verder heeft die mafkees nergens gelijk in, misschien in hoeveel magen een koe heeft, wat zei je ook al weer kimo, zeven?! Loser! Dat noemt zich dan een wiskundeleraar, die kan niet eens tellen tot vier!
Nee, neem dan de psycholoog, de allesweter, die weet wel raad met dat soort eenvoudige probleemstellingen. Ik zal je zeggen kimo, ik ben de beroerdste niet! Bij deze nodig ik je uit om a.s. zondag de aflevering van ER te komen kijken waar ik nog inzit en jij niet natuurlijk, want jij hebt immers al lang verloren, en dan zal ik je leren tellen, in ieder geval tot zeven, en misschien leer ik je nog wel iets over het leven of iets daaromtrent, ik heb immers een hoop levenservaring. Oh, en tot slot, want ik sluit een betoog altijd goed af: ga fietsen (op je fietsplanfiets)!