De modjes hebben alle info die een ander niet wil lezen al onder de spoilerknop gezet, iets wat jullie ook zelf zouden kunnen doen.
Helaas als je iemand gaat citeren wordt de spoiler zichtbaar....
Misschien dus een andere opzet/regel voor spoilers? Maar je hebt wel gelijk dat er zorgvuldig met spoilers moet omgegaan worden als het dat is wat je bedoelt!
Brr wat een slap gelul!!! jullie zetten zowat alles op dit forum maar als het niet naar jullie zin is worden jullie ineens moraalridders, helemaal flauw...Blijf kijken en als ER een beetjes is zoals iedereen het kent, leren jullie farrah nog wel kennen. Zo niet jammer dan is fake toch echt hét van ER!
En verder ben ik geen moraalridder, ik vind het geen slap gelul als mensen hier aangeven dat er wel deelnemers meeposten die niks verklappen en niet zeuren.. Iets wat jij imho nu wel aan het doen bent omdat je commentaar van de forummers krijgt....
En tot nu toe vind ik Farrah wel tof en het is aan mij om die mening later eventueel nog te herzien of bij mijn standpunt te blijven, als jij dit tenminste goed vindt Groentje, tenslotte ben jij deelnemer en moeten wij dus blij zijn dat jij hier komt posten...