Citaat van: cortex op 26.10.2007, 22:35:17
Oost-indisch blind? Vraag me af wat je dan wél als negatief zou zien... Dat je pro-Lotus bent is duidelijk, maar imo blijft het een erg akelig vrouwtje die niks anders doet als anderen achterbaks gebruiken en daarbij zichzelf geweldig vindt ten koste van anderen.
O ja en natuurlijk zal het volgens iedereeen die haar "kent" de grootste schat op aarde zijn als ze camera niet draait...maar als ze de reactie hier als mens zo vreselijk zou vinden dan zorg je maar dat je ook niet zo enrom irritant doet als de camera op je gericht is! Wat een vreselijk mens ]
En gelukkig weet jij precies hoe Lotus en alle mensen die haar in het echt kennen zijn, wauw fantastisch lijkt me dat om in mensen hun hoofd te kunnen kijken hoe doe je dat toch?? LOSER
Heee...zie net deze reactie...'ns even kijken hoe ik je dit ga zeggen, gezien het feit dat je enigszins als persoonlijk aangevallen overkomt in je ik-weet-niet-hoe-on-topic-te-reageren-dus-val-ik-de-schrijver-maar-persoonlijk-aan reactie
Mijn reactie is (natuurlijk) gebaseert op wat ik op televisie zie (meer dan dat heb ik niet (in interesseert me ook niet overigens)) Het geeft nu net weer dat
ALS je in het echt zo'n schat bent, je je ook op de televisie zo kunt profileren als je dat wil... de reacties op haar persoon in dit topic spreken (over het algemeen) voor zich.
Daarnaast lijk je het concept cynisme blijkbaar wel te kunnen gebruiken in je antwoord maar NIET niet te herkennen
EN zie je niet dat het werkwoord "zijn" (in de vorm van "zal het in...." in de onvoltooid tegenwoordige toekomende tijd staat dus geen huidige realiteit weergeeft. Zet deze twee zaken naast elkaar en je begrijpt dat je reactie compleet de plank mis slaat
wat betreft: "hoe doe je dat toch??"... 't is een gave
En tenslotte in het kader van loser:
(gelukkig zie jij wel wat voor een persoon er achter een reactie schuil gaat (let op: dit is weer cynisch))
en nu weer on-topic...
PS ben jij Lotus zelf? Je neemt alles hier wel heeeeel persoonlijk lijkt 't?