Auteur Topic: [Kandidaat] Lotus  (gelezen 45359 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #80 Gepost op: 22-10-2007, 10:58:01 »
En bovendien ook nog expres willen verliezen. Weg met deze kandidaat!  ::niet-ok:: ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline moltje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 22-10-2007, 11:03:01 »
Na deze aflevering heb ik echt de pest gekregen aan Lotus.
Ik vind haar maar ontzettend irritant.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #82 Gepost op: 22-10-2007, 12:01:24 »
En bovendien ook nog expres willen verliezen. Weg met deze kandidaat!  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Ik denk niet dat zij (voor de camera) met opzet wilde verliezen, maar dat maakt je conclusie nog niet verkeerd! ;D
« Laatst bewerkt op: 22-10-2007, 15:33:51 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Blesses

• Forumlid
  • Blesses for you 2
« Reactie #83 Gepost op: 22-10-2007, 15:09:12 »
Kijk dat bedoel ik nou....niet eerlijk zijn ...en Rudi die er ok aan mee doet.   ???    ???

hoe lang gaan die het redden   ???     ::niet-ok::   ::niet-ok:: 
Blesses too you 2

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 22-10-2007, 19:40:04 »
Ik denk niet dat zij (voor de camera) met opzet wilde verliezen, maar dat maakt je conclusie nog niet verkeerd! ;D

Volgens mij zei ze toch echt tegen Kenny en Lou: 'Ik ook", maar dan zonder geluid..???
Hoe dan ook, ik vind haar erg irritant, al vanaf aflevering 2 en van mij mag zij er heel snel uit!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #85 Gepost op: 22-10-2007, 20:07:03 »
Volgens mij zei ze toch echt tegen Kenny en Lou: 'Ik ook", maar dan zonder geluid..???
Hoe dan ook, ik vind haar erg irritant, al vanaf aflevering 2 en van mij mag zij er heel snel uit!

Haaaja dat kan wel ja! Ik dacht dat ze een naam had gezegd (weet niet welke), maar je kan wel eens gelijk hebben...
Als ik het zo eens herbekijk... Mja, heel goed mogelijk!
Nu, in dat kamp zijn er blijkbaar NOG die naar huis WILLEN, wordt ongetwijfeld vervolgd... ::)

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 22-10-2007, 21:24:21 »
Bah. Zij is echt stom  :-\\

Beter had ik het niet kunnen verwoorden.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 22-10-2007, 21:35:18 »
Ik vind ze een erg harde vrouw die volgens mij niet weet wat plezier maken is. Ik heb ze nog niet veel ECHT zien lachen..(jaja, wij zien maar een fractie, kweet ut..)En ze zal ver gaan denk ik om te winnen...

Van mij mag ze ::zwaai::

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Blesses

• Forumlid
  • Blesses for you 2
« Reactie #88 Gepost op: 22-10-2007, 23:09:35 »
Heb de aflevering 4 weer eens gekeken,maar zoals zij haar team naar beneden haalt met die andere twee.

En eigenlijk hebben ze het zelf niet door ,dat ze met hun eigen gedrag de sfeer en teamspirit verknallen.

Maar ook diegenen die niet veel deden aan klusjes....ook zij hebben het blauwe team qua teamspirit naar beneden gehaald.
En dat is wat Tim bedoelde. Hij houdt het volgens mij geestelijk niet vol en daardoor (door negatieve stress ) ook lichamelijk meer te leiden heeft.

En Kenny die toegaf een vropuw zoals Muriel toch wel te missen, vrouwen die tenminste iets deden.

Ben benieuwd hoe dit allemaal afloopt.  ???  ???

Blesses too you 2

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 23-10-2007, 09:03:48 »
Kenny en Lou komen er tenminste voor uit. Dat Lotus dat niet hardop wil zeggen, dat maakt haar helemaal achterbaks.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Remy Bouwman

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 23-10-2007, 13:08:17 »
Ik heb dr helemaal geen ik ook horen zeggen, ze zei dat ze wou winnen ::ok:: Ik ben nog steeds pro-Lotus en dat gaat niet veranderen totdat ik iets negatiefs van haar te zien krijg, en tot nu toe zit al het negatiefs dat jullie van haar gezien hebben toch echt in jullie fantasie

Offline groen draakje

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • De rest van je leven begint NU !
« Reactie #91 Gepost op: 23-10-2007, 13:28:39 »
Ik heb dr helemaal geen ik ook horen zeggen, ze zei dat ze wou winnen ::ok:: Ik ben nog steeds pro-Lotus en dat gaat niet veranderen totdat ik iets negatiefs van haar te zien krijg, en tot nu toe zit al het negatiefs dat jullie van haar gezien hebben toch echt in jullie fantasie
Je kon idd zien dat Lotus zei "ik ook", maar als je weet waarom:
er waren inmiddels een aantal mensen in kamp blauw die eigenlijk liever naar huis wilden. Als je dan verliest, ben je die mensen kwijt en dat zal gewoon ten goede komen aan het kamp.
Maar ondanks die gedachte, zei Lotus toch: maar we gaan gewoon altijd voor de winst.
En wat gaan we doen? WINNEN! (slogan van kamp Blauw)
 ::hug:: Lotus:  ::ok::

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #92 Gepost op: 23-10-2007, 15:40:06 »
Mooi raak gezegd Els!  ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #93 Gepost op: 23-10-2007, 20:36:58 »

::rofl:: WAT een mop zeg!

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 23-10-2007, 21:02:10 »
Bij ons in het dorp houdt men op paasmaandag elk jaar een optocht voor Lotus bezitters.Dit jaar moest ik naar het tankstation,en zo was ik plots met mijn kramikkelig Golfke midden in de stoet Lotussen beland,tot grote hilariteit van de toeschouwers.  :) (maar dit terzijde)

Ik heb het niet echt voor Lotus,maar ik vind ze wel sterk en zeker sluw genoeg om zeer ver te komen.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #95 Gepost op: 23-10-2007, 22:57:46 »
en tot nu toe zit al het negatiefs dat jullie van haar gezien hebben toch echt in jullie fantasie

Mwa, er zijn wel leukere (en lekkerdere) dingen om over te fantaseren dan Lotus.  ;D ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 24-10-2007, 06:57:24 »
Mss een nieuw topic?
"Over welke kandidaten fantaseren jullie?"

;) ;D :P
sic transit gloria mundi

Offline cortex

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 26-10-2007, 22:35:17 »
Ik ben nog steeds pro-Lotus en dat gaat niet veranderen totdat ik iets negatiefs van haar te zien krijg, en tot nu toe zit al het negatiefs dat jullie van haar gezien hebben toch echt in jullie fantasie

Oost-indisch blind? Vraag me af wat je dan wél als negatief zou zien... Dat je pro-Lotus bent is duidelijk, maar imo blijft het een erg akelig vrouwtje die niks anders doet als anderen achterbaks gebruiken en daarbij zichzelf geweldig vindt ten koste van anderen.  ::ohno::

O ja en natuurlijk zal het volgens iedereeen die haar "kent" de grootste schat op aarde zijn als ze camera niet draait...maar als ze de reactie hier als mens zo vreselijk zou vinden dan zorg je maar dat je ook niet zo enrom irritant doet als de camera op je gericht is! Wat een vreselijk mens  ::niet-ok::
Contra torrentem

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #98 Gepost op: 26-10-2007, 22:56:02 »
Oost-indisch blind? Vraag me af wat je dan wél als negatief zou zien... Dat je pro-Lotus bent is duidelijk, maar imo blijft het een erg akelig vrouwtje die niks anders doet als anderen achterbaks gebruiken en daarbij zichzelf geweldig vindt ten koste van anderen.  ::ohno::

O ja en natuurlijk zal het volgens iedereeen die haar "kent" de grootste schat op aarde zijn als ze camera niet draait...maar als ze de reactie hier als mens zo vreselijk zou vinden dan zorg je maar dat je ook niet zo enrom irritant doet als de camera op je gericht is! Wat een vreselijk mens  ::niet-ok::

Een beetje sterker dan ik me normaal uitdruk ::rofl:: maar ik ben het er wel mee eens...
::jaja::

Offline Remy Bouwman

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 28-10-2007, 17:06:58 »

En gelukkig weet jij precies hoe Lotus en alle mensen die haar in het echt kennen zijn, wauw fantastisch lijkt me dat om in mensen hun hoofd te kunnen kijken hoe doe je dat toch?? ::oink:: LOSER ::niet-ok::