Klopt ook Lukas, maar ik wijs jullie er toch graag op dat zij ook mensen zijn en dat je gevoelens niet hoeft te kwetsen, omdat je denkt dat je weet wie iemand is. En hoe heet de keuken is, dat weet je als kandidaat soms ook niet van te voren. Uit eigen ervaring, ik wist t niet en zeker niet alle pleuris die ik op internet over mijzelf las. Ik deed niet aan forummen over ER voor mijn deelname. Dus dan is dat toch heel rauw op je dak. Naief misschien, maar desondanks pijnlijk. Mijn eigenwaarde heeft er vrij lang en hard onder moeten lijden, voordat ik mijzelf ervan kon overtuigen dat ik goed genoeg ben zonder ER-waardig te zijn.
Oh en je moet er wel 'If' van maken ipv. 'I'.
En Lotus: Sorry dat ik je topic even heb gebruikt voor mijn statement.
De 'f' was van de "i" af gevallen...
Mààr! Ook Tim is een mens, enneuh, een apart geval -samen met Iraida-, dat wel, maar toch een mens en zelfs een héél gevoelig mens, en in de loop van de expeditie
-read my lips- zullen er nog mensen zijn die hun saus van haar zullen krijgen. Moét je per sé de mensen zò kleineren en in de grond duwen? "Wie niet bij ons (lagere-school-)kliekje is pesten we rot!", is dat de taktiek om ER te winnen? OK, best, mij goed,
go ahead, gààn met die banààn, maar als je je zo profileert -want dat is toch het minste wat je kan zeggen- dan moet je er tegen kunnen dat je de wind van voren krijgt. Op straat, bij de warme bakker, hier, en bij Albert Hein of waar-dan-ook.
Ook Bruno moet niet verrast zijn als hij eens een 'bullebak' wordt genoemd, hij profileert zich gewoon zo, en hij vindt het niet eens erg.
PS: Dit heeft overigens niets met jou te maken hoor, al begrijp ik dat de dingen ff terug naar boven komen...