HaHa Lucas, ja, zoiets als The Block hier in Belgie
Een aantal koppels die voor TV een appartement moeten "verbouwen" en dan zo hoog mogelijk verkopen.
Achter mijn hoek hier in Antwerpen, staan er daar nog steeds een aantal van te koop (programma is al 2 jaar afgelopen
)
Nee hoor, voor mij geen camera's meer voor m'n neus
Enne, ER is écht wél een uitdaging hoor. Zonder al dat TV-gedoe (weet nu hoe nép alles is bij "reality"-tv) zou ik zeker véél langer gebleven zijn.
Er zaten fantastische mensen bij die 100 !!
Maar ik hou er nu eenmaal niet van om geregisseerd te worden (jaja, zoiets weet je van tevoren blablabla... tot je écht ziet hoe het eraan toe gaat).
Tja.. en of ik daarom minder waard ben dan de blijvers is nog maar de vraag natuurlijk.
Ik gun iedereen zijn avontuur en de kijkers hun illusie en hun mening over het verloop van het spel (tenminste hoe zij het te zien krijgen).
Maar als ik hoor hoe sommige kandidaten het nu hard te verduren krijgen op forums, chats, ... zelfs op straat van wildvreemden, dan vraag ik mij toch soms af of zij ook niet liever de échte beelden op tv hadden gezien. Of ook stilletjes de eer aan zichzelf hadden gehouden.
Ik blijf het wel volgen hoor, en vind de reacties nog altijd héél boeiend ! De positieve én de negatieve ! Vooral de reacties van mensen die er zelf niet bij waren
De mens is een boeiend diertje