Was het kaartspel dan een persoonlijk item van iemand? Lijkt me erg prettig om dat te hebben op het eilan. Jullie waren vast ook wel blij met een vierde persoon dan, dat kaart wat makkelijker.
Tjonge, wat een leven, met je luie kont op het strand in de zon, lekker een potje kaarten, ik geloof dat ik met toch ook maar eens ga inschrijven
Het was geen persoonlijk item van iemand, alle persoonlijke item waren in de 2e fase van ons afgepakt (Gual en Rapang). Het was een beloning voor het bouwen/uitbreiden van de "hut" op Gual. Natuurlijk is het prettig om zeker op een eiland als Gual zoiets simpels als een stok kaarten te hebben. Het kaartspel wat Saskia ons geleerd heeft "Yanif" kun je spelen met elk willekeurig aantal spelers meer als twee, dus een vierde man is niet echt noodzakelijk. Dat Loek bij ons kwam was dus voor het kaarten van generlei belang, maar hij was zeer zeker meer dan welkom omdat het gewoon simpelweg gezegd een gouwe gozer is en ik was blij met hem erbij. Niet alleen omdat we elkaar el kenden vanaf dag 1 maar gewoon omdat ik het een fijn mens vind om bij je te hebben. Dit gold overigens ook voor Muriel en Saskia. We zaten dus met z'n vieren in een leuk clubje bij elkaar.
Oja, en met ons luie kont hadden we alle tijd van de wereld, de ene dag ging gewoon over in de andere, en pas elke vierde dag hadden we weer een proef en kon er dus een nieuw iemand verschijnen vanaf Rapang, en had een van ons de kans om terug op Rapang te geraken.
En als je echt mee wilt doen met Robinson, schrijf je dan in, ik heb er geen spijt van gehad en ondanks dat ik het super moeilijk en zwaar heb gehad zou ik zo weer meedoen als de kans er was.
Waag de kans van je leven.
Greetz Frans