Nee lieve mensen echt niet hoor, wat koekoe zei was mij ook al opgevallen en ik heb de topic net speciaal nog een keer helemaal doorgelopen om te zien of we het ons misschien toch wat te negatief in hadden gebeeld maar alle kritische vragen van bijvoorbeeld Leen1973, koekoe, KD, swifty en mijzelf zijn tot het door koekoe werd opgemerkt systematisch genegeerd en steeds werden de niet kritische vragen van bv Rogue uitgebreid beantwoord. Pas nadat koekoe dit had opgemerkt heeft hij voor het eerst (dus pas op topicpagina 13) op zowel haar reactie als die van Leen1973 gereageerd.
Geeft ook verder niks, het is uiteraard ook niet te doen om elke vraag apart te gaan beantwoorden maar de keus was in dit geval wel heel selectief en ook dat moet Frans helemaal zelf weten, antwoorden is immers niet verplicht maar als iemand daar dan een opmerking over maakt vind ik het niet terect als dat door anderen wordt afgedaan als een leugen.
Sorry, maar dat moest ik toch even kwijt.
Miek Ik heb een poging ondernomen om uiteindelijk te weten te komen of Frans nu echt zo een nors mannetje is zoals ie op TV overkomt. ik heb een paar keer een positief berichtje geplaatst met daar nog zelfs bij,maar reactie? NOPPES!!! Enkel deed/doet hij tikketikketik op Rogue. En derest? Na zijn "uitval tegen mij gericht heb ik mijn posts verwijderd(misschien dat er nog eentje staat,ik heb geen zin om het terug te overlopen) Ik verwacht helemaal geen dankwoordje ofzo van hem,maar ellenlange "brieven" schrijven aan 1 iemand,op de rest zeer kort antwoorden,en op anderen helemaal niet reageren...... En dan wordt Rogue nog kwaad op mij omdat ik haar z'n vriendinnetje noem Ik heb het reeds gezegd (EN MEEGEMAAKT)(ik wil niemand met niemand vergelijken) een kandidaat kan in realityprogramma's verkeerd in beeld gebracht worden,maar de meesten zeggen "ik ben mezelf gebleven"
Dat je niet houdt van mediteren/ dingen overdenken e.d. is wel duidelijk. Volgens mij is zelfreflectie niet je sterkste kant. Als je je niet prettig voelt (zoals blijkbaar op verliezerseiland) ga je dit op andere mensen lopen afreageren. Ik vind je echt overkomen als een vrouwonvriendelijke lompe kerel! Je doet ontzettend neerbuigend over de vrouwen om je heen. Probeert het schijnbaar niet eens een beetje gezellig of vriendelijk aan te pakken. En de hele tijd die kinderachtige houding: "nou, als er andere kandidaten komen, dan slapen ze in ieder geval niet in míjn hutje!"
Anderen kunnen het grappig vinden, voor mij komt het over als kinderachtig en egocentrisch gedrag , en bovendien vrouwonvriendelijk (dit alles past wel wat in mijn beeld van beroepsmilitairen, maar ik dacht altijd dat dit slechts een vooroordeel was. Jammer als dit bevestigd wordt...)
Miek constateerde dat oa een kritische vraag van mij niet door Frans is beantwoord. En ik vond het wel zo prettig dat iemand anders mij gelijk gaf, daar wou ik je even op wijzen. Dat heeft niets met koekoe te maken, dat was gewoon kinderachtig gedrag van mij. Staan we nu weer quitte.
Ik ga nu even spreken voor mezelf en dus niet als een moderator.
Sinds gisterenavond zitten we (Megan en ik) ons behoorlijk kapot te ergeren aan dit onwijs kinderachtige gedrag. We zijn allemaal volwassen mensen maar we gaan vervolgens als een bende kleuters reageren op het feit dat Roque meer reacties krijgt dan een ander persoon. Welk belang heeft het in jullie leven om een perse een reactie van Frans te moeten krijgen op een compliment of welk andere reactie dan ook? Is het moeilijk om anders in slaap te komen of krijgt er niemand een hap door zijn keel?
Frans is hier op het forum gekomen voor de gezelligheid en om voor jullie een aantal dingen te verduidelijken. Een mening mag iedereen hebben, je vind Frans lief of je vind hem niet lief dat maakt niks uit. Maar om nou te gaan lopen zeuren over het feit of je wel of geen reactie krijgt van hem vind ik wel zo onwijs kinderachtig. Dus bij deze een verzoek om op te houden met zeiken over of je wel of geen reactie hebt gehad. Get a life en maak je a.u.b druk om andere dingen! Dit bederft het plezier van mensen die op ons forum komen om gewoon gezellig over de expeditie te praten!! Vind van dit bericht wat je wil vinden, maar dit gezeur gaat te ver!!!
Nu toch nog even een moderator dingetje. Iedere volgende reactie in dit topic die niet gaan over Frans in de Expeditie worden
vanaf nu per direct zonder pardon verwijderd!!