Zeg mensen allemaal (en dus ook Frans), een vraagje bij deze discussie:
Dat je door enorme honger en verveling je heel snel gaat ergeren, prikkelbaar wordt enz, dat kan ik heel goed begrijpen.
Maar... dat geldt hier wel voor élke kandidaat die "vervelend" doet in iemand anders ogen he...
Dus Frans, misschien was Kristien ook wel heel suf door de enorme honger enz?
Als we begrip voor jou moeten opbrengen, moeten we dat écht voor iederéén ook doen van ER. Iedereen had honger enz. En ook Muriel, Kristien, Loek enz zullen hier door lastiger gedaan hebben dan normaal.
Géén twee maten en twee gewichten he.
Snap je wat ik bedoel?
Zo, ik heb gezegd.
Toch nog even zeggen dat ik de houding "ik hou me voor niemand niet in" een zeer foute manier van doen vind. Als iedereen zo gaat doen, amai. Soms moét je je een beetje inhouden. Dat is gewoon zo Frans. Ik vind dat nogal een egoïstische houding eerlijk gezegd. (en met mij waarschijnlijk vele mensen) Vind jij dat zelf niet? Ik snap niet dat de mensen in kwestie zelf dit niet doorhebben, dat dit niet kan...
Koekoe heeft ook zijn eerlijke mening gegeven, en toch lijk jij heel boos en geraakt door zijn woorden. Nochtans doet Koekoe gewoon hetzelfde als jij: "eerlijke mening geven, zich voor niemand ni inhouden". Als je dat zelf doet, moet je daar zelf ook tegenkunnen he.
Ik krijg een barslecht gevoel als ik jouw antwoord aan Koekoe lees, van dat pruillipje enz. Moet dit nu echt? Bevordert enkel de negatieve sfeer.
Let's stay positive mensen!