Hoi Frans,
Ik heb weer wat vraagjes voor je bedacht na afloop van die aflevering van zondag. Voelde je je verkeerd neergezet door de productie? Had je een oneerlijk gevoel of viel dat wel mee. Hoe was het om met 2 meiden ( van dezelfde leeftijd ) op zo'n klein eilandje te zitten, voelde je je op je gemak? Stel dat je naar het andere eiland was teruggekeerd denk je dat ze je daar geaccepteerd zouden hebben? Verbaasde je je over de snelle complotten op Rapang?
Groetjes Ayla
hai Ayla
Het was inderdaad weer eens een heftige aflevering, maar ik ben van mening dat ik niet verkeerd ben neergezet, alleen is er natuurlijk weer het nodige knip en plakwerk geweest.
Het is en blijft ook voor ons deelnemers iedere keer afwachten hoe je wordt neergezet en natuurlijk is er in de eerste plaats altijd het spel wat voor de productie van belang is.
Vanaf het eerste moment op Gual konden Nelleke en ik het goed met elkaar vinden, we hadden ieder ons eigen dingen en respecteerden elkaar zoals we waren (zijn). Met de komst van Kristien veranderde er het een en ander, logisch omdat 2 meiden van dezelfde leeftijd natuurlijk over heel andere dingen bezig zijn als waar ik mee bezig ben (was). Nelleke trok meer op met Kristien en eerlijk gezegd vond ik het best.
Een eventuele terugkeer in de expeditie (naar Rapang) zou voor mij moeilijk zijn geweest omdat het natuurlijk nooit zeker is of ze je (weer) zullen aanvaarden als medestrijder. Ik had de indruk dat er best een sterk groepsgevoel was op Rapang en daar (op) nieuw instappen zal niet makkelijk zijn, helaas is dit niet gebeurd dus het zal altijd wel een beetje een misterie blijven of ik was geaccepteerd. Ja en dat er complotten werden gemaakt, ik denk dat dat een wezenlijk deel van het spel is en dat je er niet onderuit kan dat er groepjes gevormd worden en dus complotten gesmeed worden. Complotten maken het spel ook best wel aantrekkelijker voor de kijker, omdat ze of blijven bestaan of ineens verbroken worden en dat levert dan weer leuke situaties op. We zullen zien wat de toekomstige afleveringen op dat gebied ons gaan brengen.
Ik dat je weer wat kunt met deze info.
Greetz Frans