Waarschijnlijk heeft EP al gezien wat voor vlees hij in de kuip had met Tim en Iraida en ze daarom beide mee laten gaan. Levert namelijk wel lekker vuurwerk op met de andere kandidaten.
Maar je moet als kandidaat-kandidaat
wél een hele weg doorlopen hé!
en dat ze dat zou gedaan hebben vind ik onwaarschijnlijk.
Ik kan me absoluut niét voorstellen dat Iraida (of Tim) zich aktief heeft ingeschreven voor Expeditie Robinson, een programma waar je geen eten krijgt, geen alcohol en '
cake' à volonté is, waar het stinkt en ze VIS MOET eten (zoals ze btw al 8 of zo jaargangen doen), zonder hemelbed enz...
*waf*waf* Tim mag wel mee om haar hielen te likken en haar te verdedigen tegen ongewenst plebs dat te dicht in haar nabijheid komt.
Neenee, die twee zijn in het beste geval actief
gescout: ergens van straat geplukt en ginder gedropt zonder dat ze wisten waar ze aan begonnen, en in het andere geval vangen ze wat eurootjes in ruil voor bewezen diesten. Anders zou ze nooit het designerwereldje dat ze gewoon is, vol mooie mensen en shows en party's en alles wat er bijhoort verlaten hebben voor een eiland vol ongewassen irritante naar rotte vis en zweet stinkende mensen. Zelfs niet als je daarmee veel publiciteit kan krijgen, wat toch belangrijk is voor haar.
(...) het enige wat zij kon was anderen bekritiseren op hun uiterlijk terwijl ik me afvraag hoe zij fotomodel is geworden, zo knap is zij nou ook weer niet
Of ze knap is of niet laat ik dan nog in het midden... Haar foto's op het net (en daar is ze nogal gul mee) zijn meestal wél de moeite, ze heeft dikwijls een toffe oosterse 'look'.