Ik vind het ook jammer dat hij nu al opgeeft, vond hem toch wel een leuk eiland persoon
Ik blijf het trrouwens ook niet goed begrijpen hoor dat opgeven terwijl alles ok gaat (volgens zeggen dan)
Maar goed, Walther
Ik begrijp dat opgeven terwijl alles OK gaat prima hoor!
Zeker als je de reden waarom je je voor het programma opgeeft is omdat je flink wil afzien met proeven en survivalen. Ik weet natuurlijk niet hoe dat is als je met minder mensen bent, maar dit jaar viel het wat dat betreft gewoon flink tegen. Ook nu hebben ze nog maar twee proeven gehad terwijl ze daar dus al ruim twee weken zitten. Eén van die proeven was met een groep van meer dan twintig man en de andere proef werd door één persoon van de groep gedaan. Dit was gewoon een grote tegenvaller voor veel mensen.
Je gaat je dan behoorlijk nutteloos voelen. Vooral ook omdat het aandeel van één persoon in zo'n grote groep nou eenmaal vrij klein blijft. Als je je dan realiseert dat je je 'doelen' in het programma waarschijnlijk niet gaat bereiken en je thuis wèl belangrijke dingen te doen hebt snap ik de beslissing om niet te blijven volkomen!