Bruno is bij mij overgekomen als een potsierlijk manneke die zichzelf voortdurend probeerde te bewijzen dmv haantjesgedrag, het bekritiseren van anderen en een hoop gebluf, meer was het niet want wat ie ook beloofde/dreigde te zullen doen, hij kon het nooit waarmaken. Je zou verwachten dat iemand een toontje lager zou gaan zingen na de zoveelste flater maar dat leek hem niet te deren, hij sloeg zich des te harder op de borst, dus een ding moet ik m nageven een volhoudertje is het wel!
Toch vind ik het jammer dat ie weg is want iedere Expeditie heeft een zonderling figuur nodig naar mening, iemand die tegendraads is en voor een hoop ergernis kan zorgen, zo iemand als Bjorn bijvoorbeeld, waar je je als kandidaat kapot aan ergert omdat ie het bloed onder je nagels vandaan haalt en je je als kijker steeds weer over verbaast en ook aan ergert natuurlijk maar dan leuk zeg maar. Is misschien een tik van mij hoor maar zo'n eigenwijze, irritante zonderling maakt het kijken voor mij zoveel leuker.