toch beter kijken naar expeditie!!!Dat je haar een bitch vind tot daar toe, maar dat je dit steunt op het feit dat ze zowel met walther als bruno ruzie heeft gehad dan heb je het volledig mis.ze heeft een discussie gehad met walther, die is goed te zien op TV maar toon mij even de discussie met Bruno?...ja ik kan ze ook niet vinden. Of was je erbij en weet je meer?
Gaat het over Greet?
Jij weet duidelijk meer
(net geregistreerd, eerste post) maar het is beregoed dat je het opneemt voor je familie of vriendin of idool of wat dan ook, dat houdt het forum levendig en zorgt voor geanimeerde discussies!
Ik persoonlijk vind Greet een krachtige vrouw die wel nogal hoekig over komt op het eerste gezicht. Als ik politie-inspecteur was zou ik graag met haar de nacht doen in Brussel-city, lijkt me een prima maatje als er
ambras van komt! Heel puur, en het hart op de juiste plaats. Uiterlijk misschien wat mannelijk en recht voor de raap?? Ongetwijfeld gaan we meer van haar zien, mijn eerste indruk was dus "
Oei amai pas op uit de weg", ondertussen is die indruk al aangepast. Ik heb een nicht aan wie ze mij doet denken, en dat is (ook?) een schatje! En als politie-inspecteur ben je zowiezo geen watje hé!
-just my opinion-