Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 48338 keer)

Offline Richard™²

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #80 Gepost op: 1-10-2007, 01:34:35 »
Net klaar met kijken (moet het opnemen ivm werk) en ik ben ongelooflijk enthousiast. Wat een concept!!

Voor mij is Expeditie Robinson begonnen aan een tweede leven. Hulde!
† Rust zacht Eepee †

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #81 Gepost op: 1-10-2007, 06:58:26 »
Ja dat stel was te komisch ;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 1-10-2007, 10:48:24 »
Inderdaad, maar ik vermoed dat die wel weer op de eerste boot terug stappen  ::rofl:: Ik ben benieuwd trouwens hoe dat bepaald wordt wie er weggaan. Ik vond het in elk geval een leuke aflevering.

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 1-10-2007, 11:21:23 »
Ohhh dat gezeur ook meteen over die vlotten die eerlijk verdeeld moesten worden. Wie het eerst komt, die het eerst maalt....Ik vraag me uberhaupt af of je lekker slaapt op een stel houten palen, maar dat terzijde  :P

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #84 Gepost op: 1-10-2007, 13:49:07 »
Hebben jullie trouwens het vliegtuigwrak opgemerkt? Vermoedelijk de plek waar de eilandraad zal doorgaan of zo... Wel heel mooi gedaan!
En dus zoals we HIER al eerder zeiden: Expeditie Robinson helemaal in een 'Lost'-format ::jaja::

Ik ben er alvast niet boos om!
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #85 Gepost op: 1-10-2007, 15:09:45 »
Mooi begin! Leuke aflevering! Bijzondere kandidaten!

Met uitzondering van Bruno, heeft Kenny wel goede 'verantwoordelijken' gekozen, vind ik.
Nu hopen dat het niet teveel 'Oberon-taferelen' worden, waarbij de leiders iedere keer volledig de grond in geboord worden, hoe goed ze hun best ook doen. Sven, Walther en Mathilde leken me sympahieke mensen.  ::ok:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jeroen987

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 1-10-2007, 16:22:31 »
Wat een mooi programma zeg!!  ::jaja::

Vooral de beelden, montage en hoe het verhaal word verteld vind ik onwijs!!

En wat nog het aller aller leukste is, is dat mijn wiskunde leraar mee doet. Kimo, die ook al een discussie met Bruno had over de keuken. Erg grappig om ineens een bekende in zo'n programma te zien!

Ik geniet er van! Gelukkig komen er nog 12 afleveringen. ( het zijn toch totaal 13 aflevering?)

;D

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 1-10-2007, 18:13:56 »
Leuke wiskundeleraar heb jij  ::tandpastasmiley:: Wel cool dat ie meedoet aan zijn programma, dat zie ik de wiskundeleraren die ik heb gehad op de middelbare school toch echt niet doen  ::rofl::

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 1-10-2007, 18:54:07 »
Met de nadruk op 'wat'. Ik vond het allemaal wel tegenvallen.
Na grondige inspectie van alle kandidaten-foto's op RTL.nl heb ik één leuke mooie gevonden :P

Xanthippe heet ze, lekkere naam ook ;D

::jaja:: ::jaja:: ::) ::) ::)
en ook Anoushka

:P :P
Maar niet afgaande op het mooie snoetje vind ik (ik ben haar naam ff kwijt)die met haar tatoo's een  8) 8) 8) le vrouw  ::ok:: ::ok::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 1-10-2007, 19:21:20 »
Is die met die tatoos (Irma) niet 'Sleeve' van dit forum? ::vergroot:: ::vergroot::
Ik herinner me namelijk dat die een avatar had waar haar tatoos op te zien waren, maar die avatar heeft ze nu verwijderd. In één van haar laatste berichten meldt ze ook dat ze door de eerste selectieronde is! ::vergroot:: ::vergroot::

Als ik me vergis; bij voorbaat excuses!  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 1-10-2007, 19:56:07 »
Is die met die tatoos (Irma) niet 'Sleeve' van dit forum? ::vergroot:: ::vergroot::
Ik herinner me namelijk dat die een avatar had waar haar tatoos op te zien waren, maar die avatar heeft ze nu verwijderd. In één van haar laatste berichten meldt ze ook dat ze door de eerste selectieronde is! ::vergroot:: ::vergroot::

Zij van die foto bedoel ik idd,maar is zij hier op het forum geweest?  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 1-10-2007, 20:07:06 »
Ja, nu weet ik het zeker! Nog even goed gezocht  ::vergroot::: zij is Sleeve van dit forum. :D :D ::ok::

Als je meeleest: Leuk dat  je door de selectie bent gekomen, Sleeve/Irma!  ::ok:: ::ok::

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 1-10-2007, 21:11:43 »
Ja, nu weet ik het zeker! Nog even goed gezocht  ::vergroot::: zij is Sleeve van dit forum. :D :D ::ok::

Als je meeleest: Leuk dat  je door de selectie bent gekomen, Sleeve/Irma!  ::ok:: ::ok::
Sleeve dus,ff zoeken  :) btw thanx KD  ::ok::

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 1-10-2007, 21:23:34 »
Met de nadruk op 'wat'. Ik vond het allemaal wel tegenvallen.
Na grondige inspectie van alle kandidaten-foto's op RTL.nl heb ik één leuke mooie gevonden :P

Xanthippe heet ze, lekkere naam ook ;D

Is zij in beeld geweest?! Helemaal niet gezien... ???
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #94 Gepost op: 1-10-2007, 22:26:45 »
Is zij in beeld geweest?! Helemaal niet gezien... ???

Niet dat ik weet, maar dat geld voor 80% van de kandidaten.

Dit is puur gebasseerd op de kandidatenfoto's op RTL.nl (wat er overigens ook boven staat).

Offline stressie mama

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 2-10-2007, 08:03:04 »
::jaja:: ::jaja:: ::) ::) ::)
en ook Anoushka

:P :P
Maar niet afgaande op het mooie snoetje vind ik (ik ben haar naam ff kwijt)die met haar tatoo's een  8) 8) 8) le vrouw  ::ok:: ::ok::
HEY KOEKOE
kan zeker nog niet al de namen enz onthouden  ;)
die met zijn bandera had het voor het zeggen (zij n naam sorry)da komt nog wel,de meiden lieten zich niet doen
maar voor de mannen is dit een leuk gezichtje
het was een eerste toffe aflevering mooie beelden enz ::ok::,denk dat er nog een chaos zal ontstaan,en dat er wel woorden zullen vallen ,maar dat was nu al.
Goed gezien van de productie
hop naar de volgende aflevering ::zwaai::

dieren zijn je echte vrienden

Offline Sandra22

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 2-10-2007, 08:42:50 »
Die Bruno is ook een vervelende man é!
Grappig die jongen die er wat over had te zeggen, zijn naam is Joey en is 20 jaar heeft een mooie koppeke

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 2-10-2007, 16:20:48 »
Was dit de dame die zo vreselijk in discussie ging een paar keer? O.a. met Walther over de plek van het kamp, en later met (natuurlijk) Bruno. Wat een bitchy typje deze eerste aflevering.

Greet, politie-inspecteur:
Keep calm and eat chocolates!

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #98 Gepost op: 2-10-2007, 23:28:12 »
Ik vond het op zich wel een fijne aflevering deze 1e....maar! ;)
Eigenlijk weet ik nog niet wat ik van het 100 kandidaten gebeuren vind
Tot nu toe is het totaal onoverzichtelijk (al was het wel fijn dat ze zich meteen gingen opsplitsen in overzicthelijke groepjes  ;D), vooral toen de overzichtelijke groepjes weer terug gefloten werden tot 1 ellendige onoverzichtelijke groep.

Nah goed ben benieuwd hoe en vooral hoeveel mensen er volgende keer tegelijk uit gaan, ik hoop toch wel op zeker de helft eerlijk gezegd.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #99 Gepost op: 2-10-2007, 23:31:26 »
(...)
Nah goed ben benieuwd hoe en vooral hoeveel mensen er volgende keer tegelijk uit gaan, ik hoop toch wel op zeker de helft eerlijk gezegd.
Kweet het niet, ik denk niemand?? :o ???
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!