Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
wow... gestegen naar nummer 12!!
... Het was ongetwijfeld een lastige aflevering om in de pool te verwerkenToch een paar vraagtekens bij de toekenning van de punten. Of Ingeborg bij de laatste 10 zit is nog niet bekend. Ok, ze heeft aangegeven die plek nog niet te 'ambieren', maar ze kan nog altijd gekozen worden. Onbeslist lijkt me (vooralsnog) daarom een betere score... of weten de poolorganisatie meer?Ook de keuze rond immuniteit is twijfelachtig... immers Kristien heeft met het aanraken van de brief 'immuniteit' gekregen ten aanzien van de effecten van de verdere opdrachtenBen benieuwd naar jullie (her)overweging...
Toch een paar vraagtekens bij de toekenning van de punten. Of Ingeborg bij de laatste 10 zit is nog niet bekend. Ok, ze heeft aangegeven die plek nog niet te 'ambieren', maar ze kan nog altijd gekozen worden. Onbeslist lijkt me (vooralsnog) daarom een betere score... of weten de poolorganisatie meer?
Ook de keuze rond immuniteit is twijfelachtig... immers Kristien heeft met het aanraken van de brief 'immuniteit' gekregen ten aanzien van de effecten van de verdere opdrachten
Ik heb voor mijn nee bij Ingeborg geen 5 punten gekregen, ook de nee van immuniteiten is fout gerekend, ik weet het, ik ben blond, maar ik geloof dat ik daar toch wel punten voor verdien???GroetjesTessa
En om een of andere reden verdenk ik kokosnoot ervan dat zij een insider is...
...... zei TAP die zich nog maar net lid heeft gemaakt,toevallig nu ER bezig is en zelf goed scoort in de pool........
Lijkt me heel sterk dat je geen punten hebt gekregen voor juiste antwoorden aangezien het hele systeem geautimatiseerd is. Waarschijnlijk vergis je je een beetje in de pagina's...Op "Wat heb ik ook alweer gestemd?" zie je wat jouw antwoorden waren. Staat iets vet, dan was dit het juiste antwoord en heb je hier punten voor gekregen.Op de pagina "Juiste antwoorden" staan de juiste antwoorden. Hier staan dus niet de antwoorden die je hebt gegeven, maar de juiste antwoorden Als een juist antwoord ook door jou is gegeven, staat dit antwoord vet. Staat dit juiste antwoord niet vet dan heb jij dus een ander antwoord gegeven.
Er is in de gehele aflevering geen sprake geweest van een immuniteitsproef zoals dat de vorige jaargangen wel zo is geweest. Daardoor is er voor het antwoord Nee als juiste antwoord gekozen. Dit zal daarom ook niet veranderd worden
En om een of andere reden verdenk ik kokosnoot ervan dat zij een insider is... Ze gaat wel heel erg hard! Of ze is gewoon supergoed, kan ook
Ben gewoon supergoed Nee, zonder gekheid, hang elke aflevering weer voor de tv te balen dat ik nou toch echt heel erg misgegokt had, valt t uiteindelijk dan toch wel weer mee.Ben wel erg benieuwd wat er gaat gebeuren bij de uiteindelijke 'afrekening'; ik heb nou niet bepaald mijn kansen gespreid, dusse Maarrr, het is wel errug leuk om bovenaan te staan
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
656 gasten en 3 vaste bezoekers