Hallo Skick,
Goh, ik moet er een beetje van blozen....ahum.
Dank je wel voor je complimenten.
Je zegt dat het er professioneel uitziet. En dat terwijl ik niet eens een prof. designer ben. Eigenlijk ben ik nog niet eens zo heel erg lang bezig met websites bouwen. Dat is eigenlijk geboren uit pure noodzaak, toen we voor de band waarin ik zit, een website wilden hebben. We kenden verder niemand die dat kon, en webdesigners zijn ongelooflijk duur. Dus toen ben ik zelf maar wat gaan prutsen. Eerst met wat goedkopere programma'tjes, inmiddels met ietwat duurdere dus. Sinds deze week staat er voor mijn band ook weer een nieuwe site online (
www.afterthesilence.nl). Ik voel me nog steeds geen "ervaren" webdesigner, en ik leer nog iedere dag dingen erbij, waarvan ik denk: "oh, werkt dat zo?!". Sommige dingen kan ik ook nog steeds niet, maar wie weet in de toekomst? Zeg nooit nooit.... Ik doe in ieder geval mijn best er iets moois van te maken, ook voor de Groothuizen site. En dan is het altijd maar weer afwachten wat mensen ervan vinden. En hij is nog niet eens af... Maar goed, daar wordt druk aan gewerkt. Komt vanzelf goed.
Eigenlijk ben ik idd zeer benieuwd wat Angela er zelf van vindt....misschien vind ik dat oordeel nog wel het allerbelangrijkste, want het is natuurlijk wel haar naam die aan de site verbonden ligt. Wat dat betreft zou ik dat dus wel willen weten. Ik hoop maar dat ik zoveel mogelijk aan evt. verwachtingen e.d. kan voldoen, dat ze zich in de fansite kan vinden, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou het idd heel erg leuk vinden als ik dat nog eens van haar zou horen, dus wie weet.....
Hé Skick! Nogmaals bedankt voor je complimenten, en bezoek onze fansite op
www.lagroothuizen.nl gerust nog eens!
Vriendelijke groeten,
After the Silence