Ik denk dat het een goede zaak is dat vele erkende insiders meewerken aan dit forum.
Er zullen altijd vragen blijven komen en wij kunnen net die tipjes van de sluier oplichten die niet in de uitzendingen naar boven komen.
Het lijkt mij dat de trouwe forumgangers graag meer weten dan wat in de uitzendingen plaats vindt. Zolang als wij het toekomstige spel niet schaden of verraden zie ik dit ook als een service naar de mensen toe. Dus doorgaan zou ik zeggen
Geweldig Fraba en FR, zulke insiders zijn goud waard
en ik kan jullie uit ervaring zeggen dat het gedoe eromheen allemaal wel meevalt, 'k ben één keer terecht op de vingers getikt. Bij mij (ander realityprogram hoor!)was het ook zo dat ik op een gegeven moment de behoefte had om wat uit te leggen. De meeste forumgangers (ook van PE) weten nu wel dat het niet om de kandidaten gaat maar vooral ook om de kijkcijfers!!! en da's soms logisch. Verder weten ze intussentijd idem waarom wat wel en wat niet uitgezonden wordt!, toch
Verder is het goed om soms ff wat tegengas te geven, zo zat ik total verkeerd met de mix tussen Belg en Nederlander, dus.... bedankt
grote groeten rinck