Ik kom er zelf niet helemaal meer uit, moet ik bekennen. Ik vind de deelnemers op Panga namelijk erg laf in hun stemmerij. Complotten begrijp ik, maar er wordt met grote precisie op sterke potentiële Robinsons gestemd. Even los van de vraag of dat geoorloofd is: ik merk dat ik dat van een flapdrollerij vind die niet bij de ultieme Robinson past, wat mij betreft. Lydia vind ik zo'n zeurkousje: nee. Karin is te kleurloos. Ryan blijft dus over. Maar meer is het ook niet wat mij betreft: hij blijft over. Bij gebrek aan beter.
Wat overigens food for thought is: Pieter én Frank voelden er meer voor om Karin eruit te stemmen i.p.v. Melvin. Dat betekent dat Richard en Jennifer kennelijk het overwicht hadden. Waarom? Voor mij houdt dat in: Pieter en Frank zijn geen helden, omdat ze zich zo laten ompraten. Jennifer en Richard zijn geen helden omdat ze liever een krachtige persoon als Melvin eruit wilden, zó sterk dat ze er zelfs Pieter en Frank voor wilden bewerken. Melvin, die er notabene nog voor gezorgd had dat zij überhaubt bij de samensmelting kwamen. Oef! Ik vind het zo slapjes allemaal.
Maar goed.