salut a tous avant de me lancer sur expeditie robinson je voudrais savoir si les pays-bas et les belges serai pret a voir un francais parmis les equipes de candidats voter oui ou non sa me donnera deja une ide pour me lancer merci a tous ........ernest .je voulai rajouter que je parle que francais mais pour moi se n ai pas un probleme
Traduction/Vertaling :
Dag aan iedereen, Alvorens mij in de expeditie te werpen zou ik van de Nederlanders en de Belgen willen weten of ze bereid zijn om een fransman te zien tussen de kandidaten dat zou voor mij al een ideetje kunnen geven. Ik wil eraan toevoegen dat ik alleen maar frans spreek, maar voor mij zou dat geen probleem geven....Ik vind dat dat moet kunnen, maar er zouden ook andere nationaliteiten kunnen toegevoegd worden, engels, duits, italiaans, spaans..... een internationale ER zoals ik al geschreven heb.
Ik lanceer dan hier de voting :
Ik ben voor Ernest alleen Ja Neen
Je suis pour Ernest seulement Oui NonIk ben voor een internationaal gezelschap ja Neen
Je suis pour une équipe internationale Oui Non
Ik ben voor de formule zoals ze nu is Ja Neen
[Je suis pour la formule comme elle est en ce moment/i] Oui Non
Ik stem : voor een internationaal gezelschap JA
moi, Millesime, je vote pour une équipe internationale Oui !
PS De crew mag dit in een betere vorm gieten, maar ik kan geen poll aan een item koppelen....