Ten eerste bjorn is eruit, hij kreeg niet eens de kans om zich te bewijzen, hoewel hij sociaal niet goed is, maar het was beter geweest voor de kijkcijfers als hij er nog in was geweest.
Dit geldt ook voor ernestine, zij was misschien de zwakste in de proef, maar is altijd eerlijk en zo ontstaan er altijd leuke discussies, ook goed voor de kijkcijfers.
Toen ging Ilona eruit
, totaal onterecht!! ze verdiende het niet om eruit gestemd te worden.. ik vind het nu een stuk minder leuk, nu Ilona eruit is!
En Maxime is er nu ook uit, hij was net als Ilona een zeer goede kandidaat! Maar hij is er nu ook uit..
Het is dus duidelijk dat het nu gaat om wie het meest sociaal is en niet wie een echte robinson is en wat minder sociaal!
Alhoewel ik het echt belachelijk dat Ilona eruit is!! Lydia kan alleen maar janken als haar kleren nat zijn en flirten.. anders wint ze niet..
Ilona verdiende het om door te gaan, Lydia niet!
Ilona is mijn titaan!!
Kvind Ilona leuk!! Hvj
Maar ik hoop echt dat ze genoeg kijkers hebben en dat ER nog lang blijft bestaan!! want ik vind het echt een heel leuk programma en kijk het al vanaf het begin!