Jennifer vindt het niet fijn dat Pieter haar geen positieve stem heeft gegeven. Zij had dit nl. wel bij hem gedaan.
quote aangepast
Pascale
Zoals je zelf weet is en blijft het een spel. Ieder was/is zo vrij om zijn/haar stem te geven aan wie hij/zij wil. Je kan nooit van iemand verwachten dat hij/zij op jou zal stemmen omdat je bevriend bent. Zie Mick. Oke wat hij zei was niet oke maar hij stemde op dat moment de zwakste eruit. Als iedereen op zijn/haar vriend zal stemmen dan hadden ze het hele strijd der Titanen niet moeten maken, Dan hadden ze beter iets in de richting van Vriendschap op proef kunnen maken.
Dat je Jen wil verdedigen is natuurlijk je goed recht. Mensen die Pieter willen verdedigen hebben daar ook recht op.
Ik denk dat Pieter en Jen het beter zelf even kunnen bepraten. We kunnen hier wel over blijven doorgaan maar het is de ene tegen de andere. En je krijgt gauw nare posts.
Jen vond ik een hele sterke vrouw. Ryan vond ik ook heel sterk. Ieder heeft zijn/haar expeditie op een ander eiland beleeft. Dus ze kunnen nooit over elkaar oordelen. Dat hebben ze ook niet gedaan. De tweede plaats is ook een mooie titel vind ik. Dan heb je het ookal heel ver weten te schoppen.
Zoals ik het van twee van de kandidaten heb vernomen was het echt heel zwaar. Daarom heb ik echt recpect voor ze dat ze ondanks alles zo hebben gestreden.
Dus Pascale wat ik eigenlijk wil zeggen
Maak je niet zo druk en denk om je hart. Laten we het gezellig houden
Lieve groet Danielle