Hallo Remy,
Jààà, dat is mij ook opgevallen : ZO VEEL eten dit jaar (tot hiertoe toch) aan een rantsoen wordt niet gedacht, heb ik zo de indruk.
Maar wel bar-, bar-, barlsecht weer. Poeh, dat valt niet mee hoor.
Maar het eten : nog nooit zulke hoeveelheden gezien en al gelijk 2 jonge broekventjes naar huis na 1 week verblijf wegens ... niet genoeg eten.
Je zou denken, hebben die mensen dan nog nooit gekeken ? Maar neen, er zijn er die halstarrig blijven geloven dat de produktie ons tussendoor toch wat eten toestopt en dat het dus allemaal wel nog meevalt. Echt waar, er zijn er nog steeds die bij hun selectie steevast geloven dat het zo erg niet kàn zijn. ZElfs nadat de produktie ontkent, blijven ze totdat ze het dus zelf aan den lijve ondervinden geloven dat er gesjoemeld wordt.
Niet, dus...
Héérlijk toch dat er zoveel mensen zich nog aan blijven mispakken ?
Geeft idd toch een beetje weer dat de ene al wat meer karakter heeft dan de ander.
Ikzelf blijf er toch bij dat het zich allemaal vnl tussen de oren afspeelt, afgezien van een ernstige lichamelijke kwaal die plots opduikt natuurlijk. Als je dat voorhebt, kan het ook zo afgelopen zijn voor je, zonder dat je dat zelf echt wil. Maar voor de rest , neem het van mij aan, het is vooral een zaak van wilskracht en doorzettingsvermogen en een portie geluk natuurlijk.
Ik heb afgelopen zomer ook een stukje proberen meevolgen van de Franse versie, met mijn nieuwe Franse werkgever heb ik een pak collega's die helemaal vol bewondering zijn omdat ik al 2 maal heb deelgenomen, in Frankrijk is het programma nl waanzinnig populair. De collegea daar hebben me al gevraagd of ik niet nog een keer wil meedoen, ik heb gezegd dat ze me maar moeten inschrijven. => ik geloof dat ik verslaafd geworden ben, het doet me ook ontzettend veel telkens ik de begintune hoor e.d. ik beleef het elke keer opnieuw en ik had nu echt wel gezworen dat ik zoiets nooit meer wil meemaken zonder echt een minimum aan eten per dag en een heel, heel, heel dik boek, maarre, ik zou er beslist op ingaan denk ik moest ik geselecteerd worden, hoewel ik denk dat het onmogelijk is, wellicht moet je echt Franse inwoner zijn.
Het zou ook niet goed zijn voor mijn gezondheid vrees ik.
Ik heb nog steeds eetmoeilijkheden op dit moment.
Het is nu net de omgekeerde wereld in tegenstelling tot de eerste keer, ik moet me bijna dagelijks forceren om wat binnen te krijgen en meestal is dat dan nog niet echt voedzaam te noemen - toch niet in de zin dat het eigenlijk zou moeten volgens mijn normen.b Ik probeer het in ieder geval maar het is echt een opgave. Heel raar, ik snap het zelf ook niet zo goed.
anyway, weer genoeg geleuterd hier.
greets,
Véronique