Dat vond ik dus ook!
Niet dat het qua uitslag had uitgemaakt denk ik .. want niemand zou op Jennifer stemmen van hun denk ik?
Ik had ook nog ff een vraagje: Hoe gaat het als je uit de expeditie bent?
Ga je meteen naar het vaste land en ga je meteen bellen naar Belgie?
Of is er al familie over uit Belgie? Ben ik wel benieuwd naar
Hallo Ricknotyzed,
Toen ik met die proef afviel, werd ik quasi meteen op een bootje richting 1 van de 2 produktie-eilanden gezet en daar werd ik door Marleen opgewacht en zag ik Pieter en Melvin zitten, die zaten al aan de borrel en daar heb ik dan één van mijn lievelingsdrankjes gedronken : Baileys on the rocks, in een longdrinkglas met een rietje.
en hebben we wat nieuwtjes uitgewisseld.
Ondertussen was Marleen de kamersleutel en mijn koffer gaan halen en kreeg ik mijn kamer toegewezen. Het was net als de eerste keer heel gek om dan zo'n volle koffer met spullen te vinden, maar het effect was niet zo erg als tijdens mijn eerste expeditie. Ik had uiteraard alweer een veel te grote koffer gepakt, maar dat was omdat ik in de veronderstelling was dat ik tot het einde op één of andere resort zou blijven. Naderhand kun je je wel voor je hoofd stoten dat je alweer zo zwaar gepakt bent en in je eentje met zo'n zware koffer nog eens een terugvlucht moet overleven. Ik heb me toen vlug opgefrist, want ik hunkerde naar het buffet en ik hunkerde er ook naar om weer mensen om mij heen te hebben. Om naar huis te bellen, had ik toen nog niet genoeg rust in mijn lijf, dus dat wilde ik liever uitstellen tot na het buffet, dan zou het in Europa nog altijd pas namiddag zijn ook al zou het op het eiland midden in de nacht zijn. Die eerste douche was heerlijk maar ik zag mezelf pas weer voor het eerst helemaal naakt in de spiegel en ik keek eerder tegen een skelet aan dan tegen een naakt lichaam en dat was een serieuze schok voor mij. Mijn haar mocht ik toen nog niet wassen, want mijn na-interview konden ze om productionele redenen pas de volgende dag opnemen, dat was wel even balen, maar goed, als je al meer dan 3 weken met ongewassen haar rondloopt kan die ene avond er nog wel bij ook al zit je op een luxe-resort. Ik heb me die eerste avond helemaal uitgesdost met een mooie jurk, juwelen en make-up en eindelijk weer een normaal paar schoenen aan mijn voeten : het was een echte verademing om met schoenen op een normale vloer te lopen ipv steeds schuin op een stuk strand te strompelen, hoe idyllisch dit laatste ook klinkt. Bon, ik wilde me weer helemaal vrouw voelen en dat kon je zien ook. Op ons resort zaten tevens de Zweedse timmermannen die alles voor de proeven e.d. vakkundig bouwen en geloof me of niet, maar die mannen kenden mij dus allemaal, en ik hen niet natuurlijk : het waren allemaal nogal robuuste kerels die stuk voor stuk een vriendelijk praatje maakten. Ik ben dan na mijn opsmuk zo vlug mogelijk naar de bar gelopen waar ik met Marleen en de anderen afgesproken had. Maar zoals gewoonlijk liet Melvin weer op zich wachten (ik ken hem al langer zodoende) Ik zat toen echt te popelen om aan tafel te kunnen gaan : het was een buffet van tafels die in een rechthoek waren geplaatst en ongeveer de oppervalkte van 11m bij 5m innamen : ik heb daar dus 5 volle borden opgeschept en toen stond mijn buikje zo rond als een tonnetje ; ik leek wel 3 maand zwanger en het voelde alsof mijn buik ging ontploffen : niet echt aangenaam natuurlijk.
We hadden nog het idee om na te praten bij Marleen op de kamer, want die had chips en chocolade gehaald, maarre... dat kon er echt niet meer bij en zowel Pieter als ik waren doodop.
Van mijn bed heb ik echt geniet gehad in die zin dat ik geen seconde de slaap kon vatten : het bed voelde heel raar aan (een fenomeen dat nog meer dan een week zou duren en pas nu begint mijn bed thuis weer écht heerlijk aan te voelen)
Pas toen ik uitgeteld op bed lag, vond ik de innerlijke rust om naar mijn beste vriend in Ndl te bellen en naar mijn ouders in Spanje.