Onmiddellijk nadat ik de proef verloren had, stond er iemand van de produktie met een tupperware doos vol vers fruit en een cola (die moest ik al 'weigeren' want ik drink geen cola
) gelukkig had ze ook sprite mee, dat drink ik dan wel al eens af en toe, maar meestal vind ik die dingen te zoet, dat komt ervan als je op water en thee en natuurlijke fruitsappen leeft
anyway, dat fruit smaakte een beetje wrang, want ik wou dat fruit niet, ik wou op die boot met Ryan zitten !!!
Ik ben toen met de boot naar 1 van de 2 resorts gebracht die in dat gebied aanwezig zijn en waarover de produktie verdeeld zat. Ik werd daar opgevangen door Marleen en ontmoette er Pieter en Melvin. Ik heb toen mijn favoriete drankje (Baileys) gedronken en kreeg naderhand een prachtige hotelkamer (eigenlijk een apart huisje) toegewezen en mijn koffer. Dat was weer de eerste keer dat ik in een grote spiegel keek en dat vond ik een verschrikkelijke aanblik : het heeft naderhand nog een week geduurd vooraleer ik mezelf weer naakt kon bekijken : het was ronduit afschuwelijk. Ik heb toen één van mijn moooiste jurkjes aangetrokken, juwelen en make-up, mooie schoentjes aan en ik voelde me weer VROUW !! geweldig gevoel trouwens als ik abstractie maakte van de aanblik van dat graatmagere lichaam. Pieter heeft toen een foto van mij genomen, ik hoop dat hij die nog steeds heeft, maar heb het hem ondertussen altijd al vergeten vragen. Ik ben toen samen met Marleen naar de bar gegaan waar ik door een paar Zweedse timmermannen getrakteerd werd op alweer een Baileys en toen we eenmaal aan tafel gingen heb ik minstens 5 grote borden gevuld met allerlei lekkers. Dat is echter te veel om er echt van te genieten, maar ja, je kan bijna geen maat houden op zo'n moment hoor. Mijn buik stond daarna letterlijk op ontploffen, ik had een bol buikje als was ik 3 maanden zwanger !!
Die nacht ben ik 5 maal naar toilet moeten gaan en heb ik geen oog dichtgedaan : het bed voelde nl. heel erg onwennig !!! hahahahaha
Dat heeft thuis ook nog wel een paar nachten geduurd : vooraleer ik weer gewend was aan een bed !!