Is jou moeder thuis ook zo HARD...?
Zie jij dezelf ::regenboog::de moeder op TV...??
Hoe oud ben je dan eigenlijk..........
Ha, ha, mama hard? D'as lachen! Wij moeten haar thuis altijd in bedwang houden omdat zij altijd maar bezig is met het "andere mensen gelukkig maken"
Ik zie natuurlijk wel dat ze op een eiland zit en dat ze onder zware omstandigheden zich moet handhaven om in de race te blijven: proeven winnen of anders niet verliezen( vergeet niet dat ze al bijna 48 is!)
Mama heeft in 2001 een aantal zeer goede vrienden gemaakt en nu weer. Ik kan me niet voorstellen dat die mensen allemaal graag bij ons op bezoek komen etc. als zij een harde en gemene bitch was...
Nee :)zij is 1 van de meest sociaalste mensen die je je kunt voorstellen. Misschien moet je met een andere bril op naar het programma kijken. Ik heb van haar bijvoorbeeld een uitvoerig "Douwe" verslag gehoord en ook gelezen in haar dagboek. Iedereen vindt maar dat zij zo "hard" tegen hem deed, maar als je hoort hoe deze man werkelijk is...Bah,Bah daar lusten de honden geen brood van.
Ik moet soms juist wel lachen om haar opmerkingen, niet poeslief, maar toch "to the point"en met een vleugje humor.