Jawel, door de leestekens en hoofdletters goed te plaatsen bijvoorbeeld.
touche
Pff, wat is die Lydia toch een stom wicht. Ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen. Het wordt wel tijd dat iemand haar sommige dingen eens duidelijk maakt. Ik heb op dat vlak wel met 'r te doen. Ze is al weer terug natuurlijk en half Nederland zal bij Lydia denken "oh daar heb je dat
zielige kind" . Dat is hard.
Overigens verbaasd het me wel dat best wel wat mensen ineens (heel) anders tegen Lydia en m.n. Jennifer aankijken. Ik vond ze toen (in hun eigen jaargangen) ook al zo (irritant).
Lydia is alleen nog erger geworden. Zat er wel enigzins in nu zonder Deborah. Nu moest ze laten zien wat ze echt waard was/is.
Ik kan ondanks alle negatieve dingen wel 1 positief ding zeggen over haar. Inderdaad wordt/werd over sommige dingen te zwaar/serieus gedaan. Heel soms vond ik dat ze daar gelijk in had. Maar zij zag alleen maar dat. Ja hallo, soms moet je je mannetje staan en gewoon aan het werk meisie. Club med is leuk, maar dat is het dan ook.
Als
deze robinson net als in de film "Cast away" neer zou storten, dan geef je die zo toch weinig kans.
Jammer genoeg is het niet reeel om alle kandidaten eens gewoon helemaal niks te laten doen en een Lydia houding aan te laten nemen. Ter demonstratie voor haar. Laat de overleving dan maar eens echt van haar afhangen. Net zo lang tot ze
moet.
En als er
dan eten op tafel is gekomen (ik weet, ongeloofelijk) dan moeten de andere expeditieleden aanschuiven en er ook de vruchten van plukken. Zou dat dan overkomen ?
Blijkbaar was het erg moeilijk om kandidaten te ronselen. Van alle kandidaten, Lydia....
Bleah.
Zo dat lucht op.
PS met dank aan de montagecrew natuurlijk...