Feit is dat Jennifer nog niets heeft laten zien in deze editie. Daarbij staat ze vooral als er negatief over iets of iemand wordt gesproken. Ze verschuilt zich achter haar vriendjes en dat is de enige reden waarom ze er nog in zit. Ze had gewoon simpelweg de samensmelting niet gehaald. Daar ben ik zeker van.
Los van dit alles vind ik (en dat is natuurlijk mijn persoonlijke visie)een vreselijk mens, gewoon door haar hele doen en laten roept ze bij mij irritatie op.
Hoezo niets gedaan?
Heeft ze niet in aflevering 3 bijvoorbeeld een rantsoen rijst gewonnen met een proef tegen Fleur?
Ik heb haar gisteren ook met zware stukken hout zien lopen om het vuur aan te houden...
En waarom heeft zij vrienden? Ik denk niet omdat ze niets doet... en ook niet omdat ze mensen op het eiland irriteert...heb je daar wel eens over nagedacht?!
Hoeveel van de kandidaten heb je eigenlijk negatieve dingen over haar horen zeggen?
En dan nog jouw opmerking over het" verschuilen?" Ik zie dat niet, want dan hadden we niet veel van haar gehoord of gezien.Irriteer jij je maar lekker, jij vindt mensen dus al snel "vreselijke"mensen.'Tis maar goed dat jij niet op een eiland zit, want dat zou je dan niet lang volhouden!
Enjoy the show