Bakkertje,
Jullie moeten inderdaad gissen en uitgaan van beelden die je te zien krijgt.
Ik kan je VERZEKEREN dat ik wel weet hoe het er op zo'n eiland aan toe gaat. Ik ben nl. zelf een ex-kandidate (Pascale Mertens ERII) en Jennifer was en is mijn beste vriendin.
Ik kan daarover héél goed oordelen.
Vinden jullie ook niet dat jullie hard zijn voor haar met jullie overdreven commentaar.
Denken jullie nu werkelijk dat de titanen dit forum niet lezen?
Volgens mij zijn sommigen onder de titanen echt wel gekwetst door jullie commentaar hoor.
Kijk eerst zelf maar eens in je binnenste............
Wat ik bedoel te zeggen is dat wij niet weten wat er zich
nu heeft afgespeeld..dat is voor ons giswerk.
Door de beelden die ik nu heb gezien maakte Jennifer een totaal andere indruk op mij dan een aantal jaren geleden.
Ik heb het niet met haar op gehad, de afgelopen afleveringen, ze was zo hard en kwetsend vond ik.
Daarbij heb ik gisteren mijn mening moeten herzien, omdat ik haar een stuk aangenamer vond in de laatste aflevering, zo weer een beetje de oude Jennifer, en dat heb ik ook gepost.
En ja ik begrijp best dat de kandidaten dit lezen, en ja ik begrijp ook best dat ze gekwetst zijn door wat de forummers schrijven over hen. Maar hebben zij dan wel het recht om iemand voor alles en nog wat uit te maken tijdens de expeditie vraag ik me dan af?
Ik ben het wel met je eens dat sommigen te hard zijn in wat ze posten, daar proberen we (moderators)ook zoveel mogelijk toezicht op te houden, maar anderzijds als je mee doet aan zoiets weet je dat de produktie je neer kan zetten zoals zij willen en dan heb je kans dat er kritiek komt van de kijker...zo ook op dit forum!
Jij kent een hele andere Jennifer dan wij...dat is hardstikke mooi want vriendschappen die op zo'n speciale manier ontstaan, zijn heel erg kostbaar...maar als kijker leer je de persoon kennen zoals de produktie diegene neerzet en ja bij sommigen is dat deze keer niet zo positief...veroordeel óns dan niet maar de produktie, wil ik bijna zeggen...zij zijn degene die de kijker op het verkeerde been zetten.
no hard feelings... ik ben ook maar een kijker die het doet met de beelden van de tv.