Hard ? Ik vind het allemaal ERG overdreven. Eerlijk en recht door zee zijn, zeggen hoe de bekende "vork in de steel zit"... is dat hard? Kom op zeg!
Okee, sommige mensen zitten nu eenmaal in een grijs vlak: lekker makkelijk!
Met iedereen meepraten, het overal mee eens zijn, maar vooral niet durven om je kop boven het maaiveld uit te steken. Hij/ of zij die dat dan wel doet, wordt hier op dit forum gelijk aangepakt en behandelt als een soort van duivel.
Mensen zoals Jakobien en Veronique...kan je daar dan van op aan? Dat geloof jezelf toch zeker niet?
Mijn argumenten zijn nog lang niet op, maar als je een beetje slim bent dan kan je de rest toch zeker zelf wel invullen!
Daar het nogal moeilijk schijnt te zijn om onderscheid te kunnen maken tussen het spel "hard spelen" (boven de gordel en met open vizier) en "hard zijn"... en de definitie van "hard" verschillend geinterpreteerd wordt... zal ik een andere terminologie gebruiken.
Jennifer speelt het spel niet hard en is misschien vanuit jouw interpretatie van hard ook niet hard...
maar wel gedraagt ze zich als een sar... want ze treitert (dwz. ze maakt stekende valse onder de gordel opmerkingen),
ook doet ze sarcastisch... want ze drijft de spot met mensen (dwz. ze heeft een minachtende humor)...
Gezien deze minachting naar bepaalde personen... geeft ze dus ook geen blijk van respect en laat ze mensen niet in hun waarde.
Eerlijk en recht door zee is dus zeker níet de typering die ik aan Jennifer zou geven.!
Wb meepraten en meedoen dat is nou juist níet wat Jakobien deed. Zij ging er tegenin en stak dus haar nek uit.. die er vervolgens is afgehakt.
Het probleem op "Jennifer's eiland" was juist dat wanneer je niet woeft wanneer Jennifer tegen je zegt dat je moet woefen ... je uitgesloten wordt van en door de "wel-woefende-meute" onder haar leiding.
Waar Douwe op zijn beurt ook het slachtoffer van werd... want Douwe woeft nl niet omdat hem dat gezegd wordt te doen. Douwe woeft in zijn eigen tijd en op zijn eigen manier. Gevolg was dat hij verbannen, gepest en getreiterd werd en hij geen kant meer op kon.
Jouw argumenten zijn nog lang niet op... maar als je een beetje slim bent praat je niet klakkeloos mee met de woefende meute die een ander betichten van wat zij zelf doen.
PS. Ik zie dat sommige dingen al gezegd zijn door Test.
Sorry voor de herhaling... maar ik had het al geplaatst en laat het maar zo