Jup, en zo bijvoorbeeld ook (Jennifer tegen Douwe): 'Ik denk meer dat je eerder een legend in your own mind bent'.
Harde en kwetsende opmerkingen, ik vind het ook een vorm van pesten en absoluut niet grappig.
Ik kan jullie allemaal natuurlijk wel even wat dingen vertellen over wat die nare vieze man heeft gezegd OP het eiland, maar hij begon eigenlijk al VOOR dat de expeditie was begonnen. HIJ heeft toen eigenlijk al de toon gezet door kwetsende en vulgaire opmerkingen te maken. ECHT NIET NORMAAL!
Tijdens het keizen van de teams had mijn moeder zoeiets van"zand erover, ik kies hem en geef hem gewoon nog een kans". Maar Douwe KON niet alleen niets doen, hij WILDE niets doen...hij had er nooit "ZIN IN "
Gewoon simpele dingetjes voor de teamspirit doen, ZELFS DAT wilde hij niet. En, als je hem vroeg om iets te doen of ergens mee te komen helpen dan zei hij gewoon weg dat de mensen hem niet onder druk moesten ztten door te vragen iets te doen want...."dan doe ik het juist helemaal niet"! Lekkere mentalitiet om met een team te overleven.
Verder heeft hij ook NOOIT intersesse getoond in de levens van de andere mensen op het eiland. Hij deed niets, hij zei niets( alleen maar wat vulgaire opmerkingen) en ALS hij dan toch es iets zei, ging het alleen maar over zichzelf!
Douwe heeft geen kinderen, is nooit getrouwd geweest en naar eigen zeggen heeft hij nu ook geen ( relatie (vriendin of vriend)
RARA, waarom zou dat nou toch zijn?!
Ik ga me verder niet meer met dit forum bezig houden. Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om af en toe eens wat inside information of achter de schermen dingetjes te vertellen. Maar de meesten hier hebben daar volgens mij helemaal geen behoefte aan. Ik vind het allemaal een beetje aan de negatieve kant. Welk onderwerp je ook leest, er wordt heeeel veeeel gezeverd en soms lijkt het erop dat wanneer iemand een antwoord plaatst, er gewoon niet meer op wordt gereageerd...
Ik kan wat dat betreft mijn tijd nuttiger besteden( met mijn studie bijvoorbeeld
Wij hier thuis houden meer van positieve en leuke dingen doen. En geloof het of niet, dat gebeurd niet alleen met onze familie en (oude) vrienden...maar ook met de nodige expeditieleden en Titanen. ZIJ denken heel anders over mijn moeder, omdat ZIJ WEL op een eiland met haar hebben gezeten haar hebben leren kennen en graag contact willen blijven houden.Ze komen hier graag eten en kletsen etc. etc. We hebben er heel wat op bezoek gehad en dat zal ook niet bij maar 1x blijven :)heb ik zo het idee!
Miischien zie ik wel wat forumleden bij het GALA de 5e...
Ennuh Mike, als je dit leest:
HEEL VEEL SUCCES VOOR JULLIE 4Z6 KLAS VOLGENDE WEEK MET DE CENTRALE EXAMENS!!! Volgens mama gaan jullie allemaal slagen...zij vond het leuk om voor de laatste 2 jaar jullie mentor te zijn!
Groetjes,
Jazzy Jazz ( Jasmine)