Ja Robin hier ben ik het geheel mee eens! Ik wilde in eerste instantie nog niet eens meer reageren hier, al die negativiteit naar Mick toe! Kom op zeg het is een spel, niemand is er dood gegaan of gewond geraakt, hij heeft zn spel gespeeld op zijn manier.
Nee, hij reageerde niet terecht naar Karin toe
, dat was duidelijk, maar als t echt zo is gegaan zoals Mick zegt, dan vond ik t erg laag van Karin!
En Frank heeft gestemd op Mick omdat hij dat al veel eerder van plan was en nadat Frank op Pieter stemde had Mick daar natuurlijk niet op gerekend, of juist wel i.v.m. het soort van complot wat Karin was aangegaan...ik weet t ook niet.
Wat ik wel weet is dat ik me altijd goed heb kunnen ergeren aan Mick, maar na zijn reacties keek ik heel anders tegen de man aan, veel positiever! Ik had hem graag verder zien komen, zeker t.o.v. Lydia, Karin en Jennifer. Maar helaas.
En Mick, hou de eer aan jezelf en ga je niet verder verantwoorden hier, laat het hierbij, je hebt je best gedaan, en het had helaas niet mogen zijn. Bedankt voor de leuke weken dat je er wel bij was!!!