Jullie weten nog die de helft van wat daar allemaal gebeurd is, mar schelden er hier maar op los, dit is de allerlaatste mail die ik schrijf, heb geen zin om in conflict te gaan met een paar gefrustreerde forumbezoekers.
Iedereen mag zijn mening geven, ok daar dient een forum voor, maar de moderator mocht volgens mij hier en daar toch een paar keer ingrijpen.
Koekoe, ik volg nu al weken dit forum en heb al je mails uitgeprint en een paar keer gelezen, je denk te weten wie jij bent.
De wereld is klein hé!
Wat betreft Karin, Zij maakte een afspraak met Jen, Jen,Frank,Richard stemden op mij, zodoende kon Karin een blanco stem uitbrengen op Jen.
Onderschat Karin niet, zij heeft een hoog IQ (neyenrode).
Zij vroeg trouwens meerdere keren aan de groep om haar eruit te stemmen, nooit is dit in beeld gebracht door de produktie,
daarom was pissed off, ik vond niet dat ik na 2 proeven gewonnen te hebben, het verdiende van eruit te worden gestemd, ik dacht een plaatsje verdient te hebben bij de laatste 4.
Ok, ik heb een kort lontje en zeg alles wat op mijn tong ligt, soms ook wel een paar domme dingen, waar ik nadien spijt van heb, maar ja liever dit dan een berekende valsaard,
met mij weet je altijd waar je staat,
Tenslotte wil ik nog dit zeggen :
brave mensen komen in de hemel, stoute mensen overal,
vaarwel beste forumbezoeker, tot nooit meer !