Bedoelt men het "lastige klant"-incident? De veroordeling van Mick? Ik ben daar effectief over geconfronteerd op dit forum maar aangezien Mick in beroep is gegaan tegen de uitspraak van de rechtbank en de kans HEEL GRROT is dat, dit beroep (reeds twee jaar aangetekend), vlak na Robinson zal voorkomen, verkies ik om er geen commentaar op te geven. Niet via internet, noch via een ander medium.
Ik weet niet wie mij deze vraag stelt, aangezien iedereen hier anoniem is.. Wat ook de bedoeling van een forum is... En ik wil niemand bevoor- of benadelen met mijn persoonlijke reactie...
Ik weet wat er gebeurd is, Mick en zijn vrouw ook.... Maar het is nu niet het geschikte ogenblik om te reageren. Bovendien gaat het hier om een juridisch open dossier en zou alle uitleg en commentaar via Mick's advocaat moeten gebeuren.
nu iets anders : Mick heeft de samensmelting gehaald!!! Yes!!! Ik vind dat, ondanks de vele commentaar en het feit dat hij constant in de spotlights staat (niet altijd positief!!!), hij dat heel goed doet in de strijd der Titanen...
Go, Mick, go!!!
G.I. JANE