G.I. JANE is een weekje out geweest... Kben nu terug en verbaas me over de reacties op dit forum over Mick. hier en daar een domme iets te persoonlijk getinte reactie zo van " Ik heb al veel mick's tegengekomen in mijn leven, ze gebruiken je"... enz, maar int algemeen is er toch een tendens van " Probeer niet hem te begrijpen en je hebt er veel minder moeite mee..."!! YES!! That's it!
Waarom eerst knallende ruzie met iemand maken en daarna een knuffel : awel, de agressie is er uit, verbaal dan, even afkoelen en dan goedmaken, want wat gezegd is, is al geschiedenis... Ist niet beter zo te handelen dan alles op te kroppen en dan plots te ontploffen omdat er een vlieg passeert?
Mick is int echte leven een toffe lieve aangename man, die voor iedereen klaarstaat!! En dat zie je ook int spel vind ik... Maar hij is ook een winner en geen loser.. Als hij aan iets begint, ist om de top te halen, en dat hij daardoor soms de grens van het "sociaal toelaatbare" aanraakt, who can blame him?
Volgens mij gaat nu het spel echt goed beginnen : de "Mick's one man show is gonna start right now..."!!! You ain't see nothing yet...
Go, Mick, go!!!