Na de mooie woordjes van Mick hier op RN zijn sommige mensen in zijn val getrapt en hem aardig beginnen te vinden <---- dit is jou citaat Koekoe noem je dat niet lomp ? jesuss... je praat alsof hij een klootzak is en niemand hem aardig moet vinden.. Dat vind ik dus wel heel lomp van jou EN al helemaal omdat je die aflevering niet heb gezien.. en je citeerde nog is ---> Mach Mick bij de chineze maar nie bij de deze.. <---- alsof je hem uit de tent wilt lokken door hem uit te lachen en hem een beetje dom verklaard... Zulke dingen zijn gewoon lomp dus niet zeggen dta je nie lomp bent
Jij vindt dat alleen maar lomp omdat je Mick kent (toch?). Kortom: zanik niet zo. Oeps, ben ik nu ook lomp?
Of kent Koekoe Mick soms ook? Mick schijnt zelf te denken van wel. Hoe dan ook, ik ben ertegen dat bekenden van de kandidaten hier hun eigen privé-oorlogjes uitvechten. Ik wil hier gewoon lekker
bevooroordeeld allerlei dingen roepen over mij volkomen onbekende mensen, op basis van een uurtje tv per week, zonder reacties te krijgen in de trant van "Ja, maar Mick is eigenlijk
heel aardig / een ontzettende klootzak, en ik kan het weten, want ik ken hem!" Als je iemand zo nodig wilt verdedigen of aanvallen omdat je hem kent, doe dat dan in z'n gezicht.