Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 185480 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #320 Gepost op: 20-05-2006, 16:05:33 »
Door dit soort verhalen van de deelnemrs zelf krijg ik wel een beter beeld, dan dat ik verhalen moet gaan geloven van familieleden of wat dan ook.... ;)

Mick dank je wel voor je heldere uitleg...De produktie heeft het dus wel degelijk helemaal in de hand, en er wordt jullie dus veel in de mond gelegd als ik je mag geloven...hmm kan me voorstellen dat je daar wel eens kotsbeu van wordt wanneer je de beelden terug ziet en dat je schreeuwend op de bank zit met zo'n gevoel van dat klopt helemaal niet!!!! :-\\

Overigens.. ik snap best waarom jij Ernestine er uit geknikkerd hebt...want idd zij koos jou ook niet en ging verassend genoeg voor een ander...dus eigenlijk kan men jou niks verwijten wat wel gedaan is helaas.....

tja en wat Ilona betreft die heeft verkeerd gegokt op het verkeerde paard zeg maar, aan jou zijde had ze er mss nog eitsje langer in kunnen zitten, maar rest mij de vraag; waarom hebben jullie Lydia zo lang in het spel gehouden? Was dat puur tactiek of toch wel een stukje medelijden...wat ik echter niet hoop ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #321 Gepost op: 20-05-2006, 16:20:18 »
He Mick  ::bravo::

Leuk dat je je ook hier heb aangemeld. Nu kunnen we ook jou bombaderen met vragen ;).

Mijn vrgaajes zijn.

Heb je nog iets speciaals mee genomen van het eiland?

Ben jij ook zoveel afgevallen?

Hoelang waren jullie met de boot onderweg naar de proeven of eilandraad?


Enne ik heb je even een mailtje gestuurd als je dat niet erg vind.

Lieve groet Danielle
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #322 Gepost op: 20-05-2006, 16:20:56 »
Beste Sanderman, in mijn jaar was de inbreng van de productie nog veel hoger, er werd ons gezegd, dat we het kamp moesten gaan leegroven,plannetje van de produktie, wat betreft de dingen die ik zeg, wij zijn steeds omringd door één cameraman, één geluidsman en één reporter. De reporter geeft aan wat hij wil horen en formuleert vragen, die wij moeten beantwoorden, zodat zijn woorden terug komen in ons antwoord, net als bij de recherche (politie). Zo komt het over alsof wij het zo gezegd hebben. Elke kandidaat heeft een contract ondertekend, waar we akkoord gaan met allerlei voorwaarden, één daarvan is dat ze met de beelden en onze conversaties en intervieuws mogen knippen en plakken naar believen.

Nu nog effe over Ernestine en Ilona.

Er werd mij kenbaar gemaakt dat ik niet eerlijk ben !!!
Mag ik je attent maken dat er geen enkele afspraak gemaakt is tussen Ernestine en mijzelf,
zij vertelde in de camera dat wij een deal hadden, absoluur niet waar, wel hadden wij deze afspraak gemaakt in de Mangrove, indien we (Klaar,Ernestine,ik) uit de Mangrove zouden geraken wij elkaar zouden steunen, heb ik trouwens gedaan, heb Klaar haar hachje gered (Remember eilandraad exit Darline).
Trouwens 1ste aflevering ilona koos Ernestine, toen mocht Ernestine een kandidaat kiezen en wie koos ze,...........:(
MAXIME
Ze koos mij niet, toen werd het me duidelijk, ok, op jouw kan ik niet rekenen, geen probleem, ik red mezelf wel, toen we de proef verloren was het een makkie, byebye Ernestine.

Wat Ilona betreft !
Persoonlijk had ik het zwaar met deze keuze, Ilona was een goede kandidaat, maar meer dan eens heb ik haar duidelijk willen maken, dat ze zich meer moest betrekken in deze groep, ook al vond ze Lydia een dom gansje, zij zonderde zich voortdurend af met Maxime, tja,...
Toen verloren we proef nummer 2, voor mijn eigen kansen te vrijwaren, koos ik op Ilona te stemmen, gaf trouwens bij de eilandraad een volledige uitleg met uitgebreide excuses, toen ik mijn stembriefje toonde, maar ja wat dacht je, ze monteerden het zo, alsof ik zei dat Ilona de zwakste schakel is, tuurlijk is zij dat niet !

Ilona is een topper, maar ja toppers winnen meestal niet in Expeditie Robinson !!!!!!!!!!!





[



hoi Mick,

als ik zo je verhaal en uitleg lees krijg ik een minder verdraaid beeld van je. Het lijkt er in de aflveringen wel degelijk op dat je waardeloze beloftes maakt om ze te breken wanneer de tijd er voor jou is, maar het zal zeker niet de eerste keer zijn dat het zo geknipt en geplakt wordt, dat het niet helemaal waar is. Dat je er nog wat achteraan of tussendoor hebt gezegd. Ik denk dat ik maandag heel anders tegen Mick aankijk ::vergroot::, niet alleen een taktische man die over lijken gaat, maar toch ook wel een vriendelijke man, die hart voor het spel heeft en toch niet over lijken gaat! En daarbij moet ik je zeggen, dat het een erge goede zet van je was om te vragen wat er zou gebeuren mocht jij weer immuniteit winnen, wat er dik in zit! Je speelt slim, heb ik respect voor! ::ok::
Veel succes dan maar!!! ::zwaai::
No matter where you go, I will find you

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #323 Gepost op: 20-05-2006, 16:44:19 »
Tja, als je alles op voorhand weet, is het makkelijk praten.
Ilona had met mij naar de finale kunnen gaan, had ze maar eens haar mond open gedaan, en niet steeds hautaine keek neer de andere kandidaten, met het idee, ik ben beter als de rest, ik verdien om naar de samensmelting te gaan.

 
beantwoorden van enkel gestelde vragen:

Ja Danielle, ik ben 12 kg afgevallen, iedereen is trouwens wel vermagerd (Ryan het meest : 19 kg)

Nee ik had niets bijzonder mee op het eiland, sommige anderen hadden wel vuur bij (bedriegers)en dan maar vuur maken met 2 stukjes hout, jaja,....

De boottocht naar de proeven was vrij lang, in Indonesië waren het speedboten (400pk),
de Pilipino's zijn een arm volk, onze bootjes waren voorzien van een mini-dieselmotortje, het duurde +/- 1 uur van ons eiland naar de andere eilanden, nochtans lagen ze slecht enkel km van elkaar.


Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #324 Gepost op: 20-05-2006, 16:54:53 »
Tja, als je alles op voorhand weet, is het makkelijk praten.
Ilona had met mij naar de finale kunnen gaan, had ze maar eens haar mond open gedaan, en niet steeds hautaine keek neer de andere kandidaten, met het idee, ik ben beter als de rest, ik verdien om naar de samensmelting te gaan.

 
beantwoorden van enkel gestelde vragen:

Ja Danielle, ik ben 12 kg afgevallen, iedereen is trouwens wel vermagerd (Ryan het meest : 19 kg)

Nee ik had niets bijzonder mee op het eiland, sommige anderen hadden wel vuur bij (bedriegers)en dan maar vuur maken met 2 stukjes hout, jaja,....

De boottocht naar de proeven was vrij lang, in Indonesië waren het speedboten (400pk),
de Pilipino's zijn een arm volk, onze bootjes waren voorzien van een mini-dieselmotortje, het duurde +/- 1 uur van ons eiland naar de andere eilanden, nochtans lagen ze slecht enkel km van elkaar.





Dan had je het beter al zwemmend gedaan, als proef dan !!!  ::rofl::

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #325 Gepost op: 20-05-2006, 17:00:55 »
 ::ok::  leuk dat je je hier ook hebt aangemeld en dat je niet alleen meeleest, maar ook reageert. Zeker met alle (on-)terechte kritiek die je hier krijgt kep ook wel s wat gezegd Eerlijk gezegd was je in het begin niet mn meest favoriete kandidaat, maar zeker met de imuniteitsproeven heb je wel bewezen dat je tot de toppers behoort. En of je nou echt zo huichelachtig speelt of dat dat alleen maar door de montage komt, je zit er nog steeds en da's knap met zoveel weerstand. En zoveel spraakmakende figuren zitten er eig niet bij, dus hoop toch dat je zeker nog een paar weken meegaat  ;D     ::zwaai::




::) Je zei dat Ryan het meest was vermagerd (19 kg) dus kan ik daar uit afleiden dat ie ook heel lang in het spel is gebleven? Mail me het antwoord maar, da's beter voor de pool  ;)
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #326 Gepost op: 20-05-2006, 17:13:51 »
Beste Sanderman, in mijn jaar was de inbreng van de productie nog veel hoger, er werd ons gezegd, dat we het kamp moesten gaan leegroven,plannetje van de produktie, wat betreft de dingen die ik zeg, wij zijn steeds omringd door één cameraman, één geluidsman en één reporter. De reporter geeft aan wat hij wil horen en formuleert vragen, die wij moeten beantwoorden, zodat zijn woorden terug komen in ons antwoord, net als bij de recherche (politie). Zo komt het over alsof wij het zo gezegd hebben. Elke kandidaat heeft een contract ondertekend, waar we akkoord gaan met allerlei voorwaarden, één daarvan is dat ze met de beelden en onze conversaties en intervieuws mogen knippen en plakken naar believen.

Nu nog effe over Ernestine en Ilona.

Er werd mij kenbaar gemaakt dat ik niet eerlijk ben !!!
Mag ik je attent maken dat er geen enkele afspraak gemaakt is tussen Ernestine en mijzelf,
zij vertelde in de camera dat wij een deal hadden, absoluur niet waar,

[


Hallo Mick,

Bedankt voor je reactie.
Ik krijg meer en meer het gevoel dat jullie het zelf ook niet als een spel ervaren aangezien er zo fel wordt gereageerd zoals nu door jou. Ik zeg wel vaker hier dat je het hele tv programma kunt opdelen in wat spel is en wat niet. Dat kan ook niet als je nauwelijks eerste levensbehoeften zoals voeding hebt. Ikzelf heb medisch het een en ander achter de rug waardoor ik enkele keren op televisie ben geweest en wat ik achteraf daarvan heel goed begrepen heb is dat het knippen en plakken vaak voor een volstrekt verkeerd beeld zorgt. Ik weet dus hoe dat wereldje in elkaar steekt. Je bent nu eenmaal een onderwerp in het geheel en ze hebben er geen boodschap vaak aan hoe je iets bedoelt hebt te zeggen of te doen. Maar er is geen contract in de wereld die jou verplichten kan iets te zeggen waar je zelf absoluut niet achter staat. We hebben namelijk ook zoiets als de grondwet in onze landen en ook zij hebben zich te houden aan bepaalde rechten en plichten naar jullie toe. Bovendien weet de produktie ook heus wel dat ze met mensen als jij kijkcijferkanonnen hebben en dus ik kan me niet voorstellen dat ze jullie zo onder de duim houden dan. Anders is het zo gedaan met Expeditie Robinson.

Maar daar gaat het mij ook niet zozeer om. Ik hoor en zie jou bepaalde zaken zeggen waarover ik dan mijn mening vorm (voor zover dat iets waard is). Wat die reporter en eventuele vragen betreft snap ik dat wel. Dan krijg je van die beelden die ze gebruiken bij wijze van tussenshot of zo. Maar wat er onderling gebeurt: bijvoorbeeld zoals wanneer jij dan Pieter confronteert over wie hij eruit stemt als jij weer wint kan geen reporter tussenbeide komen. Zo'n confrontatie komt dan uit jullie zelf naar voren en dan wordt er heus niet ingegrepen ondertussen van: mag ik even een vraag stellen of zo? Snap je wat ik bedoel? Ook denk ik niet dat ze 's nachts bij Lydia en jij komen liggen en de woorden influisteren. Aan dat soort beelden zie ik hoe je in elkaar zit en ik vind het erg dat zoiets kan werken in het leven. Dat je er dus mee vooruit kan komen maar dat neem ik jou op zich niet kwalijk. Zo werkt het nu eenmaal en niemand geeft mij het recht te oordelen, alleen steek ik mijn mening ook niet onder stoelen of banken. Daarom kan ik niet begrijpen dat mensen op die voorwaarden dan met zoiets willen meedoen en zodoende knallen jij en ik tegen elkaar op dan. Niet dat ik zo perfect ben maar ik vind dat het inderdaad de gladiatoren in de arena moeten zijn die het uitvechten en niet de toeschouwers die moeten gaan stemmen wie de overwinnaar is. Gewoon zoals in die krachtproef die je hebt gewonnen tegen Frank. Zo moet het gaan.

Ik heb nooit gezegd dat jij oneerlijk bent. Maar door jouw sterke persoonlijkheid ben jij wel in staat om mensen te beïnvloeden en te doen wat jij nodig vindt om het spel dan te winnen. De manier waarop je dat doet is gewoonweg niet de manier zoals ik vind dat het moet gaan. Nou, dan kun je verwachten dat je op zo'n manier de nodige mensen tegen je hebt en hoe die dan reageren hier is ook niet waar ik achter sta. En wat Ernestine betreft is dat een voorbeeld van wat ik bedoel te zeggen steeds: als je kennelijk iets persoonlijks met elkaar opbouwt wat ik dus altijd begrepen heb en je zegt bepaalde dingen tegen elkaar, dan kun je dat niet zomaar overboord zetten als het erop aankomt om te laten zien wat je waard bent. Ook al zegt zij in de camera dan iets anders. Hou dan de eer aan jezelf in ieder geval.

Tsja, beste Mick. Ik geloof dat ik nog wel door kan gaan zo maar dat is nergens goed voor. Ik vind het tof dat we zo tegen over elkaar de dingen op tafel leggen en dan moet het genoeg zo zijn op een gegeven moment. Want anders komen we er toch niet uit denk ik zo. Wat ik wel weet van jullie deelnemers is dat mensen als ik niet zoveel te zoeken hebben in zo'n programma.

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #327 Gepost op: 20-05-2006, 18:39:28 »
ok, respect voor je mening ::respect::

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #328 Gepost op: 21-05-2006, 12:02:00 »
Hoi Mick,

ik had je hier nog niet verwacht eigenlijk. Pas nadat je eruit lag.
Dus ik vind het erg tof dat je hier komt.

Ik neem aan dat je je woorden echt zorgvuldig meot kiezen ivm met het contract van ER.

In de ER van 2004 heb ik je bijna altijd geweldig gevonden.
Ja tuurlijk heb ik me geërgerd aan je, maar jij wist wel altijd de spanning erin te houden, en leuke confrontaties aan te gaan.
Toen ik zag dat je meedeed aan de titanen strijd was ik zeer verrast omdat ik het en der had opgevangen dat je niet mee mocht doen ivm iets met justitie.

Ik geniet erg van jou deelname maar ik moet wel zeggen dat je een stuk socialer uit de verf komt dan in 2004.
Je hebt nogsteeds leuke confronterende vragen, die ik echt geweldig vind.
Vooral hoe je Pieter bewerkt hebt.
Echt dat hoofd van Frank sprak boekdelen. Die wist donders goed wat hem te wachten stond en HOPPA daaaag Pieter.

Wij weten de uitslag natuurlijk nog niet, maar ik hoop voor je dat er er nog lang in gebleven bent.


Verder heb ik 1 vraag, di je hopelijk mag beantwoorden.

Wat vind jij van het systeem hoe nu de deelnemers in de samensmelting zijn gekomen?

Er werd nu gekozen door Melvin en Frank, waardoor er duidelijke vriendjespolitiek naar voren kwam, kijk naar (ik meen) Karin.
Doordat Richard vertelde dat zij onder vuur lag, is zij toch naar de samensmelting gekomen.

Ik vind bijvoorbeeld Maxime een betere kandidaat voor de samensmelting, maar die ligt er nu uit....

tja, de vriendjespolitiek kwam heir erg duidelijk naar voren, en jij hebt het overduidelijke geluk gehad dat je goed met Melvin kon, zodat jij ok door kon.

Ik had liever een hele pittige proef gezien ofzo.

Wat is jou mening hierover.

Indien je deze vraag niet mag beantwoorden, zou ik dat ook graag lezen. Dan weet ik een beetje hoe dat zit.


dikke kus, en ik hoop je morgen door te zien gaan bij de stemronde.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #329 Gepost op: 21-05-2006, 12:17:20 »
Beste Sanderman, in mijn jaar was de inbreng van de productie nog veel hoger, er werd ons gezegd, dat we het kamp moesten gaan leegroven,plannetje van de produktie, wat betreft de dingen die ik zeg, wij zijn steeds omringd door één cameraman, één geluidsman en één reporter. De reporter geeft aan wat hij wil horen en formuleert vragen, die wij moeten beantwoorden, zodat zijn woorden terug komen in ons antwoord, net als bij de recherche (politie). Zo komt het over alsof wij het zo gezegd hebben. Elke kandidaat heeft een contract ondertekend, waar we akkoord gaan met allerlei voorwaarden, één daarvan is dat ze met de beelden en onze conversaties en intervieuws mogen knippen en plakken naar believen.

Nu nog effe over Ernestine en Ilona.

Er werd mij kenbaar gemaakt dat ik niet eerlijk ben !!!
Mag ik je attent maken dat er geen enkele afspraak gemaakt is tussen Ernestine en mijzelf,
zij vertelde in de camera dat wij een deal hadden, absoluur niet waar, wel hadden wij deze afspraak gemaakt in de Mangrove, indien we (Klaar,Ernestine,ik) uit de Mangrove zouden geraken wij elkaar zouden steunen, heb ik trouwens gedaan, heb Klaar haar hachje gered (Remember eilandraad exit Darline).
Trouwens 1ste aflevering ilona koos Ernestine, toen mocht Ernestine een kandidaat kiezen en wie koos ze,...........:(
MAXIME
Ze koos mij niet, toen werd het me duidelijk, ok, op jouw kan ik niet rekenen, geen probleem, ik red mezelf wel, toen we de proef verloren was het een makkie, byebye Ernestine.

Wat Ilona betreft !
Persoonlijk had ik het zwaar met deze keuze, Ilona was een goede kandidaat, maar meer dan eens heb ik haar duidelijk willen maken, dat ze zich meer moest betrekken in deze groep, ook al vond ze Lydia een dom gansje, zij zonderde zich voortdurend af met Maxime, tja,...
Toen verloren we proef nummer 2, voor mijn eigen kansen te vrijwaren, koos ik op Ilona te stemmen, gaf trouwens bij de eilandraad een volledige uitleg met uitgebreide excuses, toen ik mijn stembriefje toonde, maar ja wat dacht je, ze monteerden het zo, alsof ik zei dat Ilona de zwakste schakel is, tuurlijk is zij dat niet !

Ilona is een topper, maar ja toppers winnen meestal niet in Expeditie Robinson !!!!!!!!!!!


Hoi Mick

Leuk dat je ook op het forum post! Ik heb ook nog wat vraagjes:

Ik was helemaal mee eens met je keuze hoor dat je Ernestine eruit had gestemd, ik was zelf ook erg verbaasd dat ze Maxime koos ipv jouw! Jullie waren toch zulke goede vrienden geworden na expeditie robinson 2004? Heeft zij later nog gezegd waarom ze jouw niet heeft gekozen? Ben je nog steeds goede vrienden met Ernestine of was ze later nog boos op je dat je haar eruit had gestemd?

Is het nu niet erg vervelend om als badguy neergezet te worden? Je ziet het op het forum mensen hebben gelijk een mening over je en die waren meestal niet echt positief over je! Dat is toch vervelend voor je?? Ik keek heel anders tegen je aan omdat ik van Peter had gehoord dat je in het echt een heel klein hartje hebt! Jij bent met Frank samen
mijn 2 favorieten! Ik hoop dat jullie 2 samen in de finale staan. Veel succes!!!!

 ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo::


p.s Spreek je Peter nog wel eens? Wil je de groeten van mij aan hem doen??



Edit: quote gefixed - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 21-05-2006, 13:07:26 door n@ncy »

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #330 Gepost op: 21-05-2006, 12:29:06 »
aah, zeg nou eerlijk,, zonder mick zou ER tog gewoon heel saai zijn? dit is gewoon super TV !!  8)
RIP ernst-paul

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #331 Gepost op: 21-05-2006, 16:08:50 »
Deze expeditie was heel anders dan de vorige, ten eerste werden de groepen gekozen door de kandidaten zelf (Ilona en Veronique), de productie had verwacht dat Bjorn er zou staan ipv Veronique, maar Ilona zag het anders.

Toen Ilona, Ernestine koos als eerste, vond ik dat ze een grote fout maakte, ze koos een zwakke pion, ze kon kiezen voor sterkere kandidaten, maar om persoonlijke redenen, koos ze Ernestine (zij zijn al geruime tijd vriendinnen). Daardoor kon Veronique eerst Ryan kiezen, die dan zelf voor Frank ging,enz...

Nadien met de samensmelting heeft zowel Frank als Melvin tactisch gefaald, had ik er mogen kiezen, dan had dit zo niet verlopen, wees daar maar zeker van.
Melvin was te braaf, en heeft zich in de eerste fase laten beïnvloeden door Frank, en daarna door Richard en Jennifer die Frank een oor aannaaiden.

Melvin had zijn Deal met Frank moeten handhaven en Karin naar het eiland  moeten halen, dan lag Jennifer eruit en was waarschijnlijk Maxime of Ryan gekozen. Maar ja, dit zijn vijgen na Pasen.

Factor  G E L U K   is in deze expeditie van kapitaal belang.

Had Jennifer in kamp noord gezeten, dan lag ze er waarschijnlijk al uit na 2 dagen.
Zo zie je maar, den Douwe had ook beter bij ons geweest, SISI-EILAND, elke dag Chillen, en grappen uithalen, had voor den Douwe en ook voor de kijker veel leuker geweest.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #332 Gepost op: 21-05-2006, 16:16:14 »
Dat is waar. ::jaja:: Het draait in ER vooral om sociaal zijn. Sociaal zijn is ook belangrijk, maar ik vind dat je ook iets moet kunnen in ER.

Maar een ding zouden ik (en Iloverobinson) ook graag willen weten: Ben je bevriend gebleven met Ernestine?
Ik hoop van wel, want het zou jammer zijn als jullie vriendschap kapot is gegaan vanwege een spel.

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #333 Gepost op: 21-05-2006, 16:20:45 »
Mick hoe is het eigelijk om echt bij zo,n on sociaal iemand te zijn als Bjorn  stoorde je je er echt aan of vond je het meer tof omdat hij echt een Titaan was in zijn Seizoen vond je het niet spijtig dat hij eruit lag.. Hij kwam wel echt als een robinsonwaardig iemand over maarja aan de andere kant hadden we jou,melvin en ryan nog na dat hij eruit lag  ik hoop dat je in de finale zit  Grrrtzz

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #334 Gepost op: 21-05-2006, 17:18:54 »
Wat jullie niet weten is dat Ernestine, na haar exit, met mijn echtgenote heeft gebeld en haar heeft wijsgemaakt dat ik niet Expedite maar Temptation aan het doen was, mijn eega is nogal jaloers, en heeft dit dus heel serieus opgenomen, met als gevolg, dat zij ook een paar kilo's is afgevallen, maar dan wel van de stress en niet van de honger.

Wat Bjorn betreft,
wij kunnen elkaar goed pruimen, Bjorn is een leuke man, op zijn eigen excentrieke manier, heb daar absoluut geen probleem mee, andere mensen (Hollanders) blijkbaar wel, daar hij niet zo taalvaardig is als een jennifer bijvoorbeeld.

Bjorn kan moeilijk functioneren in een grote groep, maar als je met hem een one on one gesprek hebt, valt hij heus wel mee.

Spijtig dat ik met hem niet om een eiland zat, maar ja Fleur koos Lydia, en de rest van het verhaal kennen jullie al.

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #335 Gepost op: 21-05-2006, 17:24:54 »
Jaa.. in het begin waren Bjorn en jij mijn favoriet... ik had jullie graag samenwerkent de eindstreep zien halen..  in 2003 was Bjorn ook echt mijn favoriet en in 2004 ook echt Mick..
En ik ben een Hollander maarja ook 50 procent vlaams mischien dat ik daardoor Bjorn zo graag mocht in E.R  :P    Grrtzz

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #336 Gepost op: 21-05-2006, 17:29:39 »
Wat jullie niet weten is dat Ernestine, na haar exit, met mijn echtgenote heeft gebeld en haar heeft wijsgemaakt dat ik niet Expedite maar Temptation aan het doen was, mijn eega is nogal jaloers, en heeft dit dus heel serieus opgenomen, met als gevolg, dat zij ook een paar kilo's is afgevallen, maar dan wel van de stress en niet van de honger.

Wat een rotstreek van Ernestine!!  ::niet-ok::
Dus ik mag hier uit concluderen dat jullie vriendschap over is??  ???
Zeer jammer......



Edit: quote gefixed - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 13:11:23 door n@ncy »

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #337 Gepost op: 21-05-2006, 19:29:28 »
Wat jullie niet weten is dat Ernestine, na haar exit, met mijn echtgenote heeft gebeld en haar heeft wijsgemaakt dat ik niet Expedite maar Temptation aan het doen was, mijn eega is nogal jaloers, en heeft dit dus heel serieus opgenomen, met als gevolg, dat zij ook een paar kilo's is afgevallen, maar dan wel van de stress en niet van de honger.

huh? waarom? als wraakactie ofzo? nee toch?  ::ohno:: ???
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #338 Gepost op: 21-05-2006, 20:56:43 »
Nadien met de samensmelting heeft zowel Frank als Melvin tactisch gefaald, had ik er mogen kiezen, dan had dit zo niet verlopen, wees daar maar zeker van.

Hoe zou jij het gedaan hebben?
Ik ben daar wel nieuwsgierig naar!

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #339 Gepost op: 22-05-2006, 00:26:08 »
ok, respect voor je mening ::respect::

Insgelijks Mick