tijdens de expeditie van 2004 begon ik als maar meer mick te hekelen... ik vond 't maar een vervelend opvliegerig manneke... maar nu wil ik em toch wel even heel erg feliciteren
ten eerste met het winnen van immuniteit, waarmee hij weer eens bewijst boven zn eigen kunnen uit te stijgen... de vorige proef had em ook zeer slim aangepakt, stond als eerste op de juiste manier op dat planke
en ten tweede met de magistrale manier waarop hij in zn ééntje het tij heeft doen keren... hij en karin waren absoluut verloren omdat het 2 tegen 4 was, maar door pieter zo te bespelen dat hij duidelijk zou maken aan frank, dat die weleens aan het kortste eind kon trekken wanneer de 4 kampgenoten uiteindelijk over zouden blijven, en daarmee liet hij dus pieter zn eigen graf graven, want frank is ook geen domme jongen, simpel misschien maar kan prima tot 3 tellen... en zo is het dus exit voor pieter, zijn mick en karin hierna toch de klos en zal het gaan tussen de 3 'echte' robinsons: frank, richard en jennifer (al mag die laatste van mij gelijk gaan, want die kan ook flink huigelen, bekokstoven en onrust zaaien)
wat ik trouwens liever zou zien is dat ook de samengesmolten groep zouden moeten strijden om er in te blijven, ipv dat belachelijke stemmen... maar allee, zo is dat nie